فرزاد توکلی در گفتگو با ختمکلام با اشاره به قطعی سراسری اینترنت درکشور اظهار کرد: در حال حاضر، تمام مشترکان گیلانی به جز بستر تلفن همراه، به شبکه اینترنت متصل شده اند.
وی گفت: مشترکانی که به هر دلیلی تاکنون به این شبکه متصل نشده اند باید با پشتیبان شرکت فراهم کننده اینترنت تماس بگیرند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان افزود: اگر مشترکان پاسخ مناسبی از سوی پشتیبان شرکت فراهم کننده اینترنت دریافت نکرده اند می توانند با شماره ۱۹۵ تماس گرفته و اعلام شکایت کنند.
توکلی همچنین در خصوص اتصال شبکه همراه نیز گفت: هنوز، زمان دقیق اتصال شبکه همراه به طور دقیق مشخص نشده است.
انتهای پیام/
گفتگو از: مهدیه رزاقی لنگرودی