http://ختم کلام

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الله عبدالملکی، نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورایعالی در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت. در متن پیام حجت الله عبدالملکی آمده است: «نقش روابط عمومی در یک دهه اخیر بیش از هر دوره‌ی دیگری از اطلاع رسانی صرف، به نهادی تصمیم ساز و مشاوری مطلع در راستای تحقق اهداف سازمان و ذی‌نفعان تبدیل شده است.

پیچیدگی روابط انسانی و تغییر مدل‌های ارتباطی سبب شده است تا روابط عمومی دیگر به معنای کارکرد سنتی خود، شناخته نشود و بی گمان دانش جهانی روابط عمومی که فرآیندهای استراتژیکی نظیر افکارسنجی و تصویرسازی را دربردارد، عنصری حیاتی ‌است که جهان امروز بیش از هرچیزی بر مدار آن می‌چرخد.

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است تا ضمن گرامیداشت آن، با نگاهی به تصویرسازی مجموعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سال گذشته، به همه همکاران خدوم خودم در این حوزه تبریک و خدا قوت عرض نمایم.

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با دو رویکرد اساسی مردمی و جهانی سازی، بر این سعی بوده که این مناطق را که به حق بهشت سرمایه‌گذاری ایران  هستند را به عنوان تصویر اصلی در ذهن همگان ثبت نماید و این هر سه محقق نمی‌شود مگر با همت همکاران عزیزم در حوزه‌ روابط عمومی و امور بین الملل سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی.

امید که در این عرصه خطیر نیز همراستا با گام دوم انقلاب اسلامی، مفید و موثر باشیم.»