http://ختم کلام:

دکتر نوبخت هنگام افتتاح یکی از ستادهای مردمی خود در منطقه گلسار رشت گفت: خیلی ها به من توصیه کردند که کاندیدا نشوم و در مجلس حضور نیابم.
وی افزود: فردی همچون دکتر جعفرزاده که از لحاظ سیاسی بسیار بالا هستند به من توصیه کردند که در این مجلس حضور نیابم و حتی برادرم نیز که پزشک هستند از لحاظ پزشکی درخواست کردند که این مسئولیت را قبول نکنم و همسرم نیز مرا منع کرد،اما حقیقت این است که من حس دیگری دارم و برای این مردم شریف می ارزد که هر کاری را انجام داد؛ زیرا این مردم علاقه و وفاداری خود را نسبت به من در سالهای گذشته نشان داده اند.
وی خاطرنشان کرد: در دوره سوم مجلس ۲/۵ برابر دوره دوم رای آوردم و ۱۰۰ هزار رای بیشتر از نفر دوم داشتم که این اعتماد مردم به من بود.
دکتر نوبخت ادامه داد: مردم گیلان و رشت بسیار خونگرم هستند و تاکنون نیز با رای حداکثری مردم فقط در دور اول انتخاب شدم و نمی توان این اعتماد و عواطف را فراموش کرد.
وی اضافه کرد: امروز مردم سخت در گرفتاری هستند و من وظیفه خود می دانم که در کنار مردم باشم زیرا کدام سیاستمدار در خانه نشسته و انتقاد کرده که مشکل حل شده باشد؟ پس باید در میدان بود تا مشکلات برطرف شود.
دکتر نوبخت به حضورش در سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت: در دوران حضورم به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه من نماینده همه مردم کشور بودم اما نباید حق گیلان ضایع می شد.
وی گفت: ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات به بیمارستانها و برای احداث بیمارستان در گیلان هزینه شد و تونل های رشت به قزوین احداث شد و فقط مسیر کوتاهی از این آزاد راه مانده بود که گفته بودند طی ۲ ماه افتتاح می شود اما ما ۲ سال است که منتظریم که این پروژه افتتاح شود.
وی بیان داشت: در برف سنگین گیلان سال ۹۸ نیز ۴ روز به گیلان آمدم و با هلیکوپتر به روستاها سرکشی می کردم و هر کاری که برای گیلانیان انجام دادم حق آنان بود.
وی افزود: همانطور که در سیل دروازه قرآن شیراز در کنار شیرازی ها و در سیل خوزستان در کنار مردم خونگرم این خطه بودم و بر خود فرض میدانستم عدالت را رعایت کنم.
دکتر نوبخت در خاتمه ضمن تشکر از حضور مردم در مراسم مذبور اظهار داشت: اگر خواستار تغییر وضع موجود هستید باید در انتخابات شرکت کنید.