هفدهمین جلسه کمیسیون تلفیق شورا، روز یکشنبه مورخ ۱۶/۱۱/۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۰ برگزار شد.
در این جلسه ردیف مربوط به تخلفات که در سال ۱۴۰۲، ۷۵۲۳۰۰۰۰۰۰ بوده است با ۴۶% افزایش نسبت به سال ۱۴۰۲ در سال ۱۴۰۳ ، ۱۰۹۹۲۰۰۰۰۰۰ پیش بینی گردید.
همچنین در جدول مقایسه ای وصولی نسبت به بودجه ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ عنوان گردید، در سال ۱۴۰۲ مقدار بودجه مصوب مرکز ۱۷۳۵۷۰۰۰ بوده است که مقدار وصولی ۹ ماهه ۱۴۰۲، ۴۰۳۷۸۲۰ می باشد که در این بخش شهرداری با ۷۶ % کاهش وصولی بودجه مصوب ۹ ماهه روبرو بود.
در ادامه هفدهمین جلسه کمیسیون تلفیق طی ارایه گزارش مدبر برنامه و بودجه شهرداری رشت، بودجه پیشنهادی مرکز برای سال ۱۴۰۳ معادل ۲۵۵۶۵۰۰۰ اعلام گردید که با ۴۷ % افزایش نسبت به سال گذشته روبرو بود.
در ادامه گزارش اعلام شد بودجه ۱۷۷۷۰۰۰۰۰ مناطق در سال ۱۴۰۲ که وصولی آن برای ۹ ماهه ۱۴۰۲، ۱۱۱۱۱۳۵۷ می باشد با کاهش ۳۷ % همراه بوده است و مقدار آن برای سال ۱۴۰۳ با ۴۳% افزایش، ۲۵۴۶۰۰۰۰ پیش بینی گردید.
  درادامه ارایه گزارش مدیر برنامه و بودجه شهرداری، بودجه ۲۲۷۳۰۰۰ سازمان ها که در ۹ ماهه ۱۴۰۲ با ۳۰% کاهش وصولی همراه بوده است طبق پیش بینی ها با ۳۱% افزایش در سال ۱۴۰۳، پیش بینی گردید.
  همچنین در ادامه جلسه طبق گزارش مدیر برنامه و بودجه شهرداری، سهم درآمدی منطقه ۱ از کل بودجه ۱۴۰۳ ، ۱۳۸۰۰۰۰۰ معادل ۲۶% ، منطقه دو ۳۸۵۰۰۰۰ معادل ۷%، منطقه سه۲۷۵۰۰۰۰ معادل ۵%، منطقه چهار ۲۵۶۰۰۰۰ معادل ۵ درصد، منطقه پنج ۲۵۰۰۰۰۰ معادل ۵ درصد و درآمد مرکز ۲۵۵۶۵۰۰۰، معادل ۴۷% عنوان شد. در پایان جلسه، بررسی سایر موارد مربوط به بودجه به جلسه روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه موکول گردید.