http://به گزارش ختم کلام،، اصول هشتگانه روابط عمومی، محوریت تدریس در این دوره آموزشی بود.
هویت سازمانی، بصری، صوتی یا جینگل، رایحه سازمانی، اوسینت ( osint )، هوش مصنوعی، رد پای دیجیتال، ارتباط با رسانه ها، مهارت روایت گری، مثلث طلایی نگارش، از جمله موارد مطرح شده در دوره آموزشی اصول و فنون روابط عمومی بود.
در این دوره آموزشی، همچنین، پیرامون زبان بدن، اینترست یا جستجوی تصویری، ،نحوه قلاب گیر کردن مخاطب، یادگیری مهارت قلابگیری، هشتگ و بشتگ نیز مباحث ارزشمندی مطرح شد.
کارگاه آموزشی ” روابط عمومی” ویژه اصحاب رسانه به همت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات گیلان در نیمه نخست بهمن ماه امسال در تالار مرکزی رشت برگزار شد.
دوره آموزشی یاد شده با تدریس مصطفی آجرلو همراه بود.
وی استاد دانشگاه، دانش آموخته مقطع دکتری رشته فرهنگ و ارتباطات دانشگاه تهران است و در حال حاضر نیز مدیریت طرح و برنامه های شبکه نسیم را بر عهده دارد.
به گزارش ختم کلام، دانش آموختگان در کارگاه آموزشی ” روابط عمومی” نیز گواهی معتبر آموزشی دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام/
خبرنگار: مهدیه رزاقی لتگرودی
عکس: اعظم پرتو بین، مطهره احمدی














