به گزارش ختم کلام و  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا )؛ دکتر افشین شفقی – معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست هماهنگی راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته مشاوره مامایی با تاکید بر دستیابی به اهداف سند متوازن، اظهار کرد ؛ هم اکنون عزم دانشگاه در خصوص ارتقا رشته های تحصیلات تکمیلی جدی است . به یاری خدا و با همکاری اساتید و همکاران فرهیخته خیز بلندی را شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به روند آموزشی شدن بیمارستان های شهید بهشتی بندر انزلی و پیروز لاهیجان، تصریح کرد؛ برای رسیدن به چشم انداز مورد نظر دانشگاه، باید از تمام ظرفیت ها و توان موجود بهره ببریم و از سرمایه های ارزشمند انسانی و علمی دانشگاه،کمک بگیریم.

دکتر شفقی همچنین، با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هم افزایی و تعامل همه جانبه در این راستا را ضروری دانست و راه اندازی رشته مشاوره مامایی در مقطع کارشناسی ارشد را بسیار مثمرثمر خواند و تلاش در این زمینه را ،خواستار شد.

در پایان ، تفاهم نامه ای فی مابین گروه روانپزشکی دانشگاه و گروه مامایی دانشکده شرق گیلان تدوین و منعقد شد.

گفتنی است ؛ در نشست امروز، دکتر ایرج نیکوکار- مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر سیدمحمدرسول خلخالی-مدیر گروه روانپزشکی و سهیلامجیدی- مدیر گروه مامایی دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان، حضور داشتند.