http://اختصاصی ختم کلام/: محسن کشاورز ضمن برشمردن مهمترین اقدامات اساسی دولت، و ضمن بیان وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم انقلابی  یاری‌گر همیشگی دولت بوده، از این رو مدیران موظف به خدمت صادقانه و گره‌ گشایی از مشکلات مردم در بخش‌های متعدد اشتغال، مسکن، تولید، کشاورزی و سایر حوزه ها هستند.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب گفت: برخلاف اهداف دشمن در بخش اقتصادی، نه تنها درگیر نقشه های آنان نشدیم بلکه  شاهد آغاز حرکت اساسی بسمت پیشرفت نیز بودیم.

بخشدار کومله افزود: دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی تلاش کرد با اتخاذ تدابیر صحیح انقلابی، حرکتی را آغاز کند که اقتصاد و معیشت مردم در دستور قرار گیرد زیرا دشمن مسائل فرهنگی و اقتصادی ما را نشانه گیری کرده است.

کشاورز همچنین مدیریت موفق در کنترل کرونا وتامین کالاهای اساسی، مدیریت اقتصاد مربوط به یارانه ها و مسائل ارزی، تعامل سازنده با کشورهای همسایه، عضویت در شانگهای و بریکس
و آغازمجدد ساخت مسکن را از اقدامات اساسی دولت فعلی برشمرد و خاطر نشان کرد: تمام اقدامات یاد شده، مورد تایید مقام معظم رهبری نیز واقع شده است.

وی اقدامات اقتصادی دولت را بسیار اساسی و بر اساس یک اجماع اقتصادی و عقلی از سوی عقلای اقتصاد دانست و گفت: دشمن حقیر، چنین اقدامات ارزشمندی را برنتافت و با رقم زدن اغتشاشات، از همه اهرم‌ها و رسانه‌های کثیف و نارسانه خود استفاده کرد تا شاید بتواند دولت را در ابتدای راه متوقف کند.

این مسئول ادامه داد: نباید ناامید شویم و میدان را برای کسانی بازکنیم که از رسانه‌های دشمن تغذیه می کنند از این رو همه نیروهای متعهد و مردم انقلابی باید در صحنه باشند و به دولت مردمی آیت الله رئیسی برای ایجاد ایرانی قوی و آباد کمک کنند.

بخشدار کومله  بر لزوم خدمت صادقانه و وعده های راستین از سوی مسئولان تاکید و تصریح کرد:
امروز ما بعنوان مسئولان خدمتگذار، موظفیم مشکلات مردم را در بخش‌های متعدد اشتغال، مسکن، تولید، کشاورزی و دیگر مزیت‌های استان برطرف کنیم البته نگفته نماند که مدیران این دولت هدفی جز خدمت بی منت ندارند.

کشاورز همچنین به تشریح پروژه های هفته دولت در بخش کومله پرداخت و از برنامه ریزی ها برای افتتاح یک هزار و ۳۶۰ پروژه عمرانی و  توسعه‌ای  بااعتبار بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گفته وی، در مجموع در موضوع نهضت ملی مسکن ۹۰ هزار واحد اعم از شهری و روستایی و بافت فرسوده برای گیلان در نظر گرفته شده که تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تحویل شده است.

بخشدار کومله از افتتاح ۵۳ پروژه آب و فاضلاب گیلان در ۶۷ روستا و ۹ شهر با اعتبار بیش از یک هزار و ۹۷۳ میلیارد  ریال خبردادو گفت: افتتاح پروژه زیربنایی و زیرساختی برق با اعتبار سه هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال در گیلان، از دیگر برنامه های هفته دولت در بخش کومله خواهد بود.

به گفته  این‌مسئول ، در هفته دولت امسال، ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی با ۱۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و با اشتغالزایی ۵۳۱ نفر در استان  به بهره‌برداری می‌رسد.

کشاورز با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم تعداد ۳۷۴ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۸ هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال صادر شده است افزود:
پیش بینی می شود بااین تعداد جواز، زمینه اشتغال هشت هزار و۷۸۷ نفر فراهم شود.

وی همچنین تعداد پروژه های قابل بهره برداری شهرستان لنگرود را ۱۲۴ پروژه بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

 

خبرنگار: مهدیه رزاقی لنگرودی