بخشدار کوچصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که صبح یکشنبه در سالن بخشداری این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار از فعال نبودن رسانه ها در این بخش گلایه کرد.

علی حسین‌پور افزایش فضای مطالبه گری را موجب تسهیل در روند انجام امورات برای مسئولان بالا دستی دانست وبر لزوم برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای انجام‌پروژه های عمرانی تاکید کرد.

وی گفت: اگر رسانه ها پیش تر از این در کنار مسئولان بخش می بودند، برنامه ریزی های یاد شده به نحو مطلوبتری انجام می شد.

بخشدار کوچصفهان با بیان اینکه این شهر از نبود رسانه های فعال رنج می برد خاطر نشان کرد: بنده با حفظ سمت، بخش روابط عمومی بخشداری کوچصفهان بر عهده گرفتم و اخبار را از طریق یک کانال رسمی به مردم منتقل میکنم.

 

خبرنگار؛ مهدیه رزاقی لنگرودی

این مسئول همچنین با اشاره به  افزایش جمعیت در این بخش، در آینده ای نزدیک، افزود: بسیاری از پروزه های عمرانی با آینده نگری انجام می شود زیرا احتمال افزایش سکونت در این بخش در اینده زیاد است.

حسین پور ادامه داد: بخشداری کوچصفهان از حضور رسانه های منصف، استقبال می کند زیرا اطلاع رسانی بخشی از جهاد تبیین است و تلاش های دهیاران باید دیده شود و به اطلاع عموم برسد.

شهردار لولمان نیز در این نشست که با آیین رونمایی از نشان واره شهر همراه بود اظهار کرد: امید است با افتتاح پروژه های متعدد در هفته دولت، اتفاقات خوشایندی برای شهروندان رقم بخورد.
رحمان حسین نیا با بیان اینکه بافت روستایی شهر لولمان موجب شده تابیشتر معابر خاکی باشد گفت: امید است  آسفالت مسیرهای باقیمانده نیز در آینده ای نزدیک تحقق یابد.

وی وسعت و پراکندگی جمعیت شهر لولمان را عامل بروز مشکلات در خدمات دهی به شهروندان اعلام و تصریح کرد: تلاش ها بر این است که خدمت رسانی به مردم، با حضور میدانی و مستمر در فرایند پروژه ها به درستی انجام شود.

شهردار لولمان، سرزندگی، نشاط اجتماعی، فرهنگی و مذهبی را از مهمترین اهداف شهرداری لولمان خواند و از افتتاح برخی پروژه های عمرانی در هفته دولت خبر داد.

حسین نیا افزود: در روزهای گذشته چهار قرارداد بزرگ همچون جمع آوری آب های سطحی، دیواره گذاری رودخانه های تاشا جو و میرزاجو و آسفالت ریزی معابر منقعد شده است.
وی ادامه داد: شهرداری در خط مقدم خدمتگزاری به مردم شهر است و ارائه خدمات باعث امید بخشی ودلگرمی شهروندان می شود.

در این نشست خبری، همچنین از نشان واره شهرداری لولمان نیز با حضور مشاور رسانه شورای اسلامی استان گیلان،  شهردار لولمان و بخشدار کوچصفهان در جمع اصحاب رسانه رونمایی شد.

انتهای پیام/
مهدیه رزاقی لنگرودی