خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان در پی ضرب و شتم امین مهرآور خبرنگار گیلانی خبرگزاری ایلنا توسط محافظان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بیانیه ای صادر کرد؛

خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان در پی ضرب و شتم امین مهرآور خبرنگار گیلانی خبرگزاری ایلنا توسط محافظان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

مراسم پاسداشت شخصیت مرحوم دعایی، مدیر پیشین موسسه اطلاعات، در حالی برگزار شد که توهین و رفتار پرانتقاد و دور از شأن محافظان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و در نهایت اخراج امین مهرآور خبرنگار گیلانی خبرگزاری ایلنا از این مراسم، موجی از انتقادات و گلایه مندی جامعه سیاسی و خبری را در پی داشت.

هر چند بعد از این اتفاق زشت و زننده، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی از خبرنگار آسیب دیده عذرخواهی و دلجویی کرد و البته جای تقدیر هم دارد، اما برخورد عجیب و قابل تأمل همراه با پرخاشگری محافظان ایشان قابل اغماض و چشم پوشی نیست.
بر این اساس خانه مطبوعات گیلان، اقدام محافظان در ضرب و شتم خبرنگار ایلنا را به شدت محکوم کرده و از مراجع ذیربط می‌خواهد هرچه سریع تر نسبت به اتفاقات بوجود آمده پاسخگو بوده و برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناگواری با خاطیان برخورد قانونی نمایند.

خانه مطبوعات و رسانه های گیلان