http://ختم کلام؛

مهدیه رزاقی لنگرودی/

رییس شورای شهر لنگرود در نشست خبری، عملکرد شورای ششم این شهر را مطلوب دانست و اظهار کرد: تنها مساله‌مورد انتقاداز شورای شهر لنگرود تاخیر در انتخاب شهردار بود که البته این امر، تحت تاثیر عوامل مختلف قرار گرفته بود.

حجت الاسلام محسن فداکار،‌ پرداخت به موقع حقوق پرسنل و کارکنان شهرداری و همچنین  صفر شدن زباله در محل موقت دپوی زباله از شهردار خواستار شد.

وی همچنین بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ شهرداری لنگرود  را ۲۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ نسبت به سال گذشته ، ۲۵ درصد  افزایش دارد.

رییس شورای شهر لنگرود، با بیان اینکه اجرای پروژه راه سازی از ابتدای سه راه جاده چمخاله تا سه راه راه‌پشته از برنامه های آینده شهرداری است، گفت:  کلیات اولیه این طرح مورد موافقت قرار گرفته است.

این مسئول همچنین پیرامون احداث پارک بانوان نیز گفت: رایزنی های لازم جهت موافقت اولیه طرح اتخاذ شده است.

فداکار، حضور مجموعه شهرداری لنگرود را در اجرای برنامه های فرهنگی مشهود و پررنگ دانست و از اجرای برنامه وزین ماح به عنوان‌ بزرگترین برنامه های فرهنگی که آوازه آن در تمام جهان اسلام  رفته ، یاد کرد.

معاون عمرانی شهرداری لنگرود نیز در این  نشست  از پیشرفت ۶۱ درصدی کارخانه کمپوست لنگرود خبر داد و اظهار کرد: با نصب دستگاه  ورمی ترمز کارخانه کمپوست لنگرود میتواند راه اندازی شود.

علی شفیعی ساماندهی  مرکز دفن زباله  را دومین   گام پروژه کارخانه کمپوست لنگرود اعلام کرد و  گفت: ساماندهی مرکز دفن  مادیان گوایر اطاقور آماده  و برآورد ریالی  آن نیز انجام گرفته است که پس از تایید، اوایل سال آینده  اجرای آن به مناقصه گذاشته می شود.

انتهای پیام/