سید امیرحسین علوی شهردار رشت با صدور پیامی فرا رسیدن بیستم صفر مصادف با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) را به تمامی شیعیان به ویژه شهروندان رشت تسلیت گفت.

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ سید امیر حسین علوی شهردار رشت در این پیام اظهار داشت:

امام حسین علیه‌السلام از شهادتگاه خویش، معراج خاصی داشت و پیغمبر اکرم(ص) در این مورد می‌فرمایند: در سفر آسمانی معراج، هنگامی‌که در موقعیت کربلا قرار گرفتم شهادتگاه فرزندم حسین و یاران او را دیدم.

 

عظمت مصیبت وارده بر امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان بر هیچ کسی پوشیده نیست، سیدالشهدا (ع) که خود تاویل بسیاری از آیات قرآن کریم هستند از همه چیز خود گذشتند تا بدینوسیله ضمن احیاء مکارم اخلاق اسلام ناب محمدی(ص) زنده بماند، بنابراین امروز پیاده‌روی اربعین، به برکت خون شهدای اسلام، انقلاب و مدافعان حرم به نمادی از وحدت امت اسلامی و عشق و ارادت خالصانه به امام شهیدان تبدیل شده است.

 

اینجانب بیستم صفر مصادف با اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به تمامی شیعیان به ویژه مردم ولایت مدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه شهر رشت تسلیت گفته و امیدوارم همه ما بتوانیم با پیروی از خط عاشورا رهرو خوبی برای آن امام بزرگوار در تمامی ابعاد زندگی باشیم.