پیام گرامیداشت روز خبرنگار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزل

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، عیسی فرهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان با صدور پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

گذرم تا به در خانه ات افتاد حسین،

خانه آباد شدم خانه ات آباد حسین

*السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام*

شهادت نقطه اوج آگاهی سازی است و این الگویی است که نهضت عاشورای حسینی و امام حسین(ع) به ما آموخت و حضرت زینب(س) نیز طلایه دار بازنشر اهداف و دلایل قیام امام و یاران شهید ایشان بود.

در این میان جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران کشور با تأسی از مولای خود ظرف سال‌های اخیر جان فشانی های متعددی در راستای اعتلای آگاهی و شناخت دقیق مردم و مسئولین کشورمان ابراز داشتند که رشادت خبرنگار شهید،محمود صارمی، زمینه تعیین روز تجلیل از مقام خبرنگاران گردید.

با ملاحظه مسیر طی شده در کشورهای مختلف و ایران اسلامی آنچه قابل تصریح می باشد نقش خبرنگاران و اهالی رسانه در دست یابی به شاخص های توسعه‌ همه جانبه است چرا که در مسیر رشد قرار گرفتن به جز تحقق مولفه‌های فرهنگی قابل احصاء نبوده و توسعه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم، مسئولان و صاحب نظران است.

باید عنایت داشت خبـرنـگـاران راهیان وادی آگـاهی و راویان عشــق، آزادی و نیک انـدیشـان بلند نظـر عرصه اطلـاع رسانی‌ محسوب می شوند.

براین اساس ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت سالروز شهادت امام حسین(ع) و هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده؛ تلاقی دو سرفصل جدید هدایت‌گری را فرصت مغتنمی جهت عرض تعزیت و قدردانی از همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه، قلم و آزادگان عرصه‌ اطلاع رسانی برشمرده و این روز شکوهمند، که نکوداشت روز حق گویی، حق جویی و پاسداشت قلم است را گرامی می دارد.

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با تکیه بر تجربیات گذشته، توانمندی ها و ظرفیت های موجود، و راهبرد تعیین شده از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه همه‌جانبه محلی، استانی، ملی و گسترش مناسبات بین‌المللی کشورمان نقش ویژه ای برای خبرنگاران و اهالی رسانه قائل شده و باور دارد حضور شما عزیزان زمینه ساز تسریع در تحقق اهداف ترسیم شده را فراهم می کند.

از ایزد منان برای شما و همه‌ مجاهدان و تلاشگران این عرصه سلامت جان و نفس، سعادت و سرافزاری و همچنین توفیق در تداوم هدایتگری کارشناسانه جامعه و کشورمان را تمنا دارد.

عیسی فرهادی