شهردار کومله در آیین افتتاح ۲۵ پروژه در این شهر در نخستین روز از هفته دولت، ضمن گرامیداشت این هفته،  همدلی، همزبانی و همگرایی موجود در شورای اسلامی  ششم و شهرداری کومله را سه مولفه مهم در به ثمر رسیدن‌ پروژهای مختلف در ‌این شهر عنوان و اظهار کرد: این مهم موجب شد در فاصله زمانی دهه فجر تا هفته دولت امسال، ۲۵ پروژه عمرانی در این منطقه به بهره برداری برسد.

منوچهر مهدی پور، مردم را داوران اصلی عملکرد یکساله دولت دانست و ضمن ابراز خرسندی از خدمتگزاری در دولت سیزدهم گفت: در این دولت کاهش فاصله بین مردم و مسئولان مشهود است به طوری که مشکلات خود را راحت و بی دغدغه بیان می کنند.

وی همچنین هزینه  پروژه های عمرانی افتتاحیه را ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بتن ریزی خیابان های شهید محرمعلی رمضانی و سردار جنگل در متراژهای ۴۲۰ و ۴۵۰ متر مربع، جدول گذاری و پالت کاری پیاده رو خیابان شهید باهنر شامل ۵۰۰ هکتار پالت کاری و ۶۰۰ متر مربع جدول گذاری، از جمله این پروژه ها است.

شهردار کومله در ادامه از زیرسازی و آسفالت خیابان های شهید نواب صفوی به متراژ هزار، کوچه صاحب ۲ با متراژ پنج هزا و خیابان استخر با متراژ شش هزار متر مربع به عنوان دیگر پروژه های مورد افتتاح در روز نخست هفته دولت امسال یاد کرد.
این مسئول خاطر نشان کرد: تلاش بر این است تا پایان سال آینده هیچ کوچه خاکی در شهر کومله وجود نداشته باشد.

شهردارکومله با اشاره به اجرای پروژه های زیربنایی در شهر کومله گفت: به شهروندان این شهر که با مشارکت بالای خود ازشهرداری حمایت کردند می بالم.