ختم کلام؛

فرماندار لاهیجان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری شهرستان لاهیجان ضمن تاکید بر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان با همگرایی دستگاه های اجرایی ، بیان داشت : بازآفرینی شهری مقوله علمی و جدیدی است که بحث های اجتماعی و اقتصادی در آن لحاظ شده و در توسعه پایدار فضای موجود شهرها تلاش میکند .

فرهاد براتی در ادامه با اشاره به عدم برگزاری جلسات این ستاد طی دو سال اخیر و فاصله ایجاد شده از کمیته های تخصصی ستاد خواست تا جلسات اولیه را برگزار و موارد مطرح شده را به دبیرخانه ستاد منعکس تا جهت اجرا مصوب و ابلاغ شود.
وی همچنین با تاکید براینکه بازآفرینی شهری فرصتی است برای جذب اعتبار دستگاه ها جهت استفاده در بافت فرسوده و تاریخی شهرستان ، اظهار داشت : دستگاه های اجرایی شهرستان پروژه های خود را در این بافت ها هرچه زودتر مشخص کنند تا اعتبار لازم در اختیارشان قرار گیرد.
رضا زنده دل شهردار لاهیجان نیز در این جلسه با اشاره به شروع به کار پروژه های بازآفرینی شهری در لاهیجان از سال ۹۷ به اجرای چند پروژه نظیر سنگ فرش میدان تا میدان ، بافت تاریخی شیخ زاهد و کوچه برق اشاره داشت و گفت : در حال حاضر پروژه ۸ محل ۸ بهشت به تصویب ستاد رسیده است و اجرای عملیات کف سازی و جداره سازی در سه محله پردسر ، اردو بازار و غریب آباد در حال اجراست .