‍  نشست هم اندیشی سرپرست شهرداری لنگرود با جمعیت دوست داران محیط زیست لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار شد

سرپرست شهرداری لنگرودر در این نشست هم اندیشی گفت: حوزه معاونت خدمات شهری به نوعی خط مقدم مدیریت شهری محسوب می‌شوند و یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری و رضایت آنان است.

▫️وی گفت: علیرغم کمبود‌ها در ارائه خدمات‌رسانی اقدامات قابل توجهی در امر پاکسازی رودخانه‌ها و فرهنگ‌سازی و نصب پرده برای میوه فروشان پل درویشانبر و احیای تالاب که در فصل زمستان شاهد زیستگاه پرندگان می‌باشیم و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب و گام‌های خوبی از جمع آوری و آموزش تفکیک از مبدا توسط پیمانکار بازیافت شهرداری انجام می‌گردد.

▫️وی با بیان اینکه همچنین شهرداری جایگاه موقت را برای ضایعات نخاله‌های ساختمانی مشخص نموده که حتما در جهت آگاهی شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد گردید، افزود: جمعیت دوستداران محیط زیست مثل همیشه همراه و یاور شهرداری بوده و باعث پیشرفت از وضع موجود به وضع مطلوب‌تری برای شهر لنگرود باشند.

ابراهیم زمانی مدیرعامل جمعیت دوست داران محیط زیست لنگرود نیز در این جلسه گفت: احیا رودخانه، برچیدن میوه فروشان کنار پل درویشانبر، احیا تالاب، ساماندهی سگ‌های بلاصاحب، در نظر گرفتن مکانی برای ضایعات (نخاله‌های ساختمانی) و آموزش تفکیک از مبدا با شعار کاهش مصرف و تولید پسماند از برنامه‌های این ثمن مردم نهاد در جهت همکاری متقابل و اهمیت محیط زیست است.

زینب رزاقی لنگرودی