به گزارش ختم‌کلام؛ دراولین جشنواره رسانه ای حریم رسالت، که پیش از ظهر آخرین چهارشنبه تیرماه امسال با حضور مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور و سایر مسئولان لشگری و کشوری در سالن تالار مرکزی رشت برگزار شد، در بخش گفتگوی خبری، مهدیه رزاقی لنگرودی، مدیر مسئول و سردبیر خبرگزاری ختم کلام به رتبه سوم‌ دست یافت.

جشنواره حریم رسالت برای اولین بار در سطح کشوری باشرکت کنندگانی از استان های تهران ، قزوین، خراسان شمالی ، خراسان رضوی کرمان ، لرستان ، ایلام ،اراک ،استان مرکزی مازندران همراه بود.

جشنواره حریم رسالت ویژه بانوان رسانه ای در محورهای هویت‌بخشی بانوان ‌و ارتقای روحیه خودباوری،نقش زنان در فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت،زنان در اشتغال‌زایی و کارآفرینی،نقش حجاب‌وعفاف در کاهش آسیب‌های‌اجتماعی، جوانی جمعیت، راهکارها و پیشنهادات در قالب های قالب‌های؛ تیتر،گزارش ،یادداشت،عکس ،فیلم آثار دریافتی داشت کهدر بخش گفت‌وگو، مهدیه رزاقی از میان هزار و ۲۲ اثری که به دبیرخانه جشنواره ارسال شد حائز رتبه سوم شد. منور شعبانپور حائز رتبه دوم  و نوشین میربلوک نیز تنها شایسته تقدیر شد.

گفتنیست این بخش مقام نخست نداشت و مهدیه رزاقی به عنوان تنها بانوی شرق گیلانی شرکت کننده در جشنواره بود که مقام نیز کسب کرد.

پیش از این، گفتگوی وی با زنان دستفروش معابر شهری، با عنوان “نان در آوردن در باران و برف” به عنوان تیتر و گزارش برتر در روزنامه همشهری به چاپ رسیده بود و پس از آن نیز با همین عنوان و عناوین دیگری همچون زنان و زنبیل های با غیرت  بازتاب گسترده ای در پایگاه های خبری داشت.

 

۰