سارقان صندوق امانات بانک ملی دستگیرو بیشتر اموال صندوق‌ها بازگردانده شد · ختم کلام | ختم کلام
تبلیغات

سارقان صندوق امانات بانک ملی دستگیرو بیشتر اموال صندوق‌ها بازگردانده شد

سارقان صندوق امانات بانک ملی دستگیرو بیشتر اموال صندوق‌ها بازگردانده شد

با تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ سارقان صندوق اجاره‌ای بانک ملی دستگیر شدند. مقام‌های قضایی و انتظامی خبر از کشف مقادیر زیادی از اموال مسروقه می‌دهند.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که برخی از سارقان صندوق امانات بانک ملی پس از سرقت به کشور «ترکیه» متواری شده بودند که با تلاشهای نیروی انتظامی در این کشور بازداشت و به ایران بازگردانده شدند.

اکثر اموال ربوده شده از صندوقهای امانات نیز بازگردانده شده است.

به گفته مونسان؛ عضو هیات رئیسه بانک ملی، این سارقان، از هزار صندوق امانات که در شعبه دانشگاه وجود داشت، محتویات حدود ۱۶۲ صندوق را سرقت کرده، از ۲۵۰ صندوق امانات که در اختیار مشتریان بوده، ۱۶۲ صندوق را با دیلم شکسته و هر صندوقی که پر بوده را خالی کرده بودند.

دادستان تهران از دستگیری ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی خبر داد

دادستان تهران می گوید: ۱۳ نفر از متهمان سرقت بانک ملی دستگیر شدند و مقادیر زیادی از اموال مسروقه نیز کشف شده است. ۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور و ۳ نفر از سارقان متواری در کشور همسایه دستگیر شدند.

وی ادامه می‌دهد؛ مقادیر زیادی از اموال مسروقه در فرودگاه امام خمینی (ره) در ماشینی که توسط متهمان تهیه شده بود و مقادیری در تهران کشف شد. در حال حاضر متهمان تحت تحقیقات قضایی و در اختیار ضابطان قرار دارند.