http://ختم کلام؛شهرداری لنگرود به مناسبت روز کارگر و روز شوراها در نشستی که با حضوررئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همراه بود از کارگران خدوم شهرداری این شهر تجلیل کرد .
در این مراسم سرپرست شهرداری لنگرود ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و نیز گرامیداشت روز شورا و روز معلم گفت:
روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران پر توان و تلاشگر شهرداری که همیشه یار و پشتیبان مدیریت شهری بوده اند تجلیل و قدر دانی گردد هر چند که به عقیده من هر روز روز آنان است و تلاش این عزیزان وصف نشدنی است

مصطفی طالبی گفت : در این دوره از شوراهای اسلامی برای نیروهای شرکتی که حقوق معوقه داشتند با توجه به وظیفه نظارتی شورا در این زمینه گام برداشته شد و از حق این عزیزان دفاع شد و در حال حاضر پرداختی ها این عزیزان به موقع انجام میشود
سرپرست شهرداری لنگرود همچنین از تدابیر ویژه شورای اسلامی در سال جاری برای رفع دغدغه های نیروهای شرکتی خبر داد و افزود: اقدامات قابل توجه ای را در آینده نزدیک خواهیم داشت .
در این مراسم رییس شورای اسلامی لنگرود نیز این روز را به تمامی کارگران تبریک گفت و از کارگران به عنوان پیشانی نمایش فعالیت های شهرداری یاد کرد‌ و افزود : در تعالیم اسلام نیز جایگاه ویژه ای برای کارگران در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج محسن فداکار از تمامی کارگران و کارمندان شهرداری که با همدلی و همزبانی برای لنگرود در همه مناسبتها نهایت تلاش خود را می کنند تشکر کرد.

در این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایایی از کارگران شهرداری تجلیل شد و همچنین به مناسبت نامگذاری روز ۹ اردیبهشت از اعضای شورای شهر نیز تجلیل شد.