http://به گزارش ختم کلام؛فرماندار لنگرود صبح پنج شنبه در نشست با مدیر کل دیوان‌محاسبات استان گیلان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: لنگرود بهشت فرصت هاست اما همواره مورد بی توجهی قرار گرفته است و باید هزار راه نرفته را طی کند.

محمد رضا جلالی گفت: وظیفه مسئولان امروز، این است که عقب ماندگی ها را جبران‌کنند تا مورد بازخواست آیندگان قرار نگیرند.

وی افزود: مدیریت سیاسی شهرستان، از مسئولان زیربط خواستار نظارت های عملکردی هستند تا از مشکلاتی که ممکن است درآینده پیش بیاید پیشگیری شود.

فرماندار لنگرود، بحث پسماند را از مشکلات اساسی شهرستان اعلام کرد و با اشاره به حجم بالای تولید زباله در حوزه شهرستان اظهار کرد؛ در حال حاضر اما مسئله مدیریت پسماند در لنگرود به خوبی انجام‌می شود.

جلالی از بهره برداری کارخانه کمپوست لنگرود در آینده ای نزدیک خبر دادو خاطر نشان کرد: با این اقدام، ۹۰ درصد مشکل پسماند شهرستان بر طرف می شود.

وی همچنین در راستای مشکل کمبود اعتبار کارخانه کمپوست لنگرود، پیگیری اختصاص تتمه اعتبارات باقیمانده مربوط به این پروژه را از مدیر کل دیوان‌محاسبات گیلان خواستار شد.

فرماندار لنگرود همچنین گفت؛ در سطح این شهرستان کمبود مصالح وجود ندارد بلکه محدودیت استفاده از مصالح وجود دارد و تاکید می شود تا مسئولان بالا دستی از هرگونه سواستفاده ای در این‌مورد پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

مهدیه رزاقی