اصلاح نظام پرداخت یارانه ها در نهایت به نفع مردم و ضد رانت است / ماحصل این سالم سازی اقتصادی، قطعا به نفع مردم خواهد شد · ختم کلام | ختم کلام
تبلیغات

مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید سرزده از شهرستان های لاهیجان، آستانه، لنگرود و املش؛

اصلاح نظام پرداخت یارانه ها در نهایت به نفع مردم و ضد رانت است / ماحصل این سالم سازی اقتصادی، قطعا به نفع مردم خواهد شد

اصلاح نظام پرداخت یارانه ها در نهایت به نفع مردم و ضد رانت است / ماحصل این سالم سازی اقتصادی، قطعا به نفع مردم خواهد شد

مدیر کل صمت گیلان گفت: طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها از سوی دولت کار بزرگی در سالم سازی اقتصاد کشور است و این حرکت اقتصادی در نهایت به نفع مردم و ضد رانت خواهد بود و ما در کنار مردم در خط مقدم اجرای این اقدام شجاعانه دولت هستیم.

ختم کلام؛
؛ تیمور پورحیدری در بازدید از صنایع شهرستان های لاهیجان، آستانه، لنگرود و املش گفت: طرح اصلاح نظام پرداخت یارانه ها از سوی دولت کار بزرگی در سالم سازی اقتصاد کشور است و این حرکت اقتصادی در نهایت به نفع مردم و ضد رانت خواهد بود و ما در کنار مردم در خط مقدم اجرای این اقدام شجاعانه دولت هستیم.
مدیرکل صمت گیلان گفت: این طرح اقتصادی به نحوی باید اجرا شود که به مردم صدمه و چالشی وارد نشود و لازمه آن عزم و نظارت جدی یکایک پرسنل اداره کل صمت و همراهی سایر نهادهای مرتبط است.
وی افزود: یکی از محاسن این طرح اقتصادی جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های کشور با پرداخت هدفمند  و حساب شده یارانه و به دنبال آن کاهش معضل قاچاق، رانت و  در واقع رسیدن حق مردم به خود مردم و توزیع عادلانه یارانه ها است.
تیمور پورحیدری در ادامه از برقراری آرامش نسبی بازار سخن گفت و اظهار داشت: با تلاش و همکاری تمامی دستگاه ها از جمله تلاش شبانه روزی همکاران ما در کل استان، توانستیم، شکر خدا آرامش مطلوبی را در سطح بازار شاهد باشیم که نشان از دلسوزی و احساس وظیفه پرسنل صمت استان در این شرایط حساس دارد.
تیمور پورحیدری، تدوین و پیاده سازی این طرح را بر اساس مطالعات راهبردی چندین ساله دانست و تصریح کرد: معتقدم ماحصل این سالم سازی اقتصادی، قطعا به نفع همه مردم خواهد شد.
گفتنی است مدیر کل صمت گیلان در یک روز کاری از فروشگاه‌های بزرگ شهرستانهای لاهیجان، آستانه اشرفیه، لنگرود و املش بازدید و اقدام به تشکیل جلسات متعدد با پرسنل ادارات صمت و تاکید بر تامین و نظارت بازار نمود.