در ایین رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر انجام شد خبرنگاری از قضاوت سخت‌تر است | اصحاب رسانه متولیان اصلی جهاد تبیین هستند · ختم کلام | ختم کلام
تبلیغات

در ایین رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر انجام شد خبرنگاری از قضاوت سخت‌تر است | اصحاب رسانه متولیان اصلی جهاد تبیین هستند

در ایین رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر انجام شد خبرنگاری از قضاوت سخت‌تر است | اصحاب رسانه متولیان اصلی جهاد تبیین هستند

پوستر هشتمین جشنواره‌ی فرهنگی – رسانه ای ابوذر شب گذشته در مراسمی با حضور جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی رسانه ای استان در رشت رونمایی شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در آیین ضیافت افطاری  ویژه اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: رسانه‌های کشور باید با روحیه بسیجی و جهادی به حل مشکلات جامعه بپردازند و باعث امیدواری در بین آحاد مردم شوند.

احسان الله محمدی خبرنگاران را تلاشگران عرصه‌های مختلف برشمردو گفت: شغل خبرنگاری از قضاوت سخت‌تر است زیرا می‌توان با یک قلم، حق های بسیاری را احقاق کرد و ناحق های بسیاری را احقاق.

وی با تاکید بر لزوم توجه به شناسایی حقیقت جامعه توسط اصحاب رسانه بیان کرد: رسانه‌ها باید با تلاش شبانه‌روزی حقیقت موجود در جامعه را شناسایی و برای مردم بازگو کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نهصت تولید محتوا

را از رسالت‌های خبرنگاران دانست و افزود: رسانه باید در این حوزه به بهترین نحو عمل کنند زیرا هدف دشمن نابودی فرهنگ در کشور است.

محمدی با اشاره به نقش بی‌دلیل اصحاب رسانه در مبارزه با جنگ‌روانی استکبار گفت: رسانه‌ها ظرفیت خوبی در حوزه مبارزه با جنگ نرم دارند به همین منظور مقام معظم رهبری خبرنگاران را افسران جنگ نرم در کشور معرفی کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه اصحاب رسانه متولیان اصلی جهاد تبیین در کشور هستند، اظهار کرد: یکی از متولیان اصلی اجرای جهاد تبیین در کشور اصحاب رسانه هستند که باید به آن توجه شود.

مهدی پارسا با تاکید بر لزوم بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط اصحاب رسانه در گیلان گفت: برجسته کردن دستاوردهای انقلاب یکی از مهم‌ترین اهداف جهاد تبیین است زیرا رسانه‌های معاند در تلاش برای وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

وی رسانه را مهم‌ترین قشر جامعه دانست و خواستار توجه ویژه خبرنگاران به جهاد تبیین شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تحقق مطالبات خبرنگاران در جامعه بیان کرد: در خصوص تحقق مطالبات خبرنگاران باید گام‌های اساسی برداشته شود و در این خصوص اقدامات خوبی اتخاذ شده است.

به گفته پارسا، اداره کل ارشاد اسلامی رایزنی‌های لازم در راستای حل مشکلات خبرنگاران در گیلان انجام داده است و در خصوص بیمه خبرنگاران و مسکن خبرهای خوبی به زودی شنیده می‌شود.