حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی از سواحل کرگانرود و تعدادی از کارخانجات تولیدی در این شهرستان بازدید کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه رئیس کل دادگستری استان گیلان برای دومین بار از سواحل کرگانرود بازدید نمود اظهار داشت: به دنبال بازدید اخیر مسئولان قضایی استان و دستوراتی که صادر شده بود و جهت نظارت بر روند پیشرفت طرح ها و مصوبات، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی به همراه تعدادی از مدیران ارشد استان و مسئولان محلی از سواحل کرگانرود بازدید نمودند.

وی با بیان دریافت گزارشات مردمی مبنی بر عدم تولید آرد مورد نیاز این شهرستان و درخواست حمایت دستگاه قضایی از کارخانه زرین آفتاب خزر افزود: این واحد تولیدی از مدرن ترین و بزرگترین کارخانه های تولید آرد در این منطقه محسوب شده و ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ تن آرد را دارا است.

آقایی در ادامه تصریح کرد: به دلیل مشکلات اداره کل غله در تخصیص گندم مورد نیاز به این واحد تنها ۲۰۰ تن آرد در طول یک ماه در این کارخانه تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸ نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار می باشند تصریح کرد: در صورت تامین گندم و فعال شدن تمام بخش های کارخانه حدود ۸۰ نفر می توانند در آن فعالیت نمایند که بستر مناسبی جهت اشتغال جوانان بومی منطقه به شمار می رود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در پایان افزود: طی چند روز آینده نشستی در دادگستری استان با حضور مسئولان و مدیران متولی جهت رفع مشکل این کارخانه و افزایش تولید این واحد تولیدی تشکیل خواهد شد تا دغدغه مردم منطقه و گردشگران در خصوص تامین آرد مورد نیاز، مرتفع گردد.

احمد آقایی همچنین با ابراز رضایتمندی از روند اجرای طرح پاکسازی زباله در روستای قلعه بین بخش کرگانرود گفت: مکان های پاک سازی شده باید درخت کاری شود تا شاهد چشم انداز زیبایی در این منطقه باشیم.