ختم کلام؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان یکم اسفندماه در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری رضوانشهر ابتدا از ازدحام و شلوغی سالن اجتماعات به دلیل نادیده گرفتن دستور العمل های بهداشتی انتقاد کرد و گفت: بدلیل شرایط حاکم و شیوع بیماری کرونا، این وضعیت قابل قبول نیست و هرچه سریعتر باید جلسه را خاتمه دهیم.

حسین مصطفی پور در ادامه ضمن تشکر از زحمات فرماندار قبلی رضوانشهر گفت: همه مدیران باید به اندازه توان و ظرفیت خودشان برای مردم کار کنند و امروز همه ما کمر همت برای جبران عقب ماندگی ها بسته ایم.

وی ضمن اشاره به تلاش های دولت سیزدهم برای حل مشکلات جامعه بیان کرد: دولتی که مردم به آن امید بسته اند امروز این مسئولیت مهم را بر عهده گرفته اند و همه ما مکلف به کمک و همکاری با آن هستیم.

این‌مسئول با اشاره به برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته از سوی دولت برای جبران عقب ماندگی های موجود گفت: برنامه ریزی های بسیار دقیق در سطح کلان برای رفع مشکلات و جبران عقب ماندگی ها صورت گرفته است.

وی افزود: ریاست محترم جمهور شخصا و بصورت میدانی همه امور مربوطه را تحت نظارت دقیق خودشان دارند و ایشان شخصیتی خستگی ناپذیر هستند و همه تلاش خودشان را برای خدمت به مردم بکار گرفته اند.

معاون استاندار گیلان همچنین رضوانشهر را سرشار از استعداد در زمینه های مختلف توصیف کرد و گفت: این شهرستان در کنار داشته‌های طبیعی از قبیل ساحل دریا، رودخانه، جنگل، کوه و مراتع، از ظرفیت‌های اقتصادی همچون شرکت های بزرگ اعم از چوکا، نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت جنگل شفارود و سد شفارود برخودار است که باید بدرستی برای اشتغال و اقتصاد منطقه مورد استفاده قرار گیرند.

وی درپایان این جلسه ضمن تشکر از زحمات آقای محمود قاسمی، سیدنادر صفوی را بعنوان سرپرست فرمانداری رضوانشهر معرفی شد.