ختم کلام؛

سازمان صمت گیلان، فرهاد دلق پوش از پرداخت تسهیلات به ۷۱۲ واحد صنعتی و تولیدی در گیلان خبرداد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید با توجه به مصوبات کارگروه پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، در جلسه میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که پس از بازدید استاندار گیلان از سه واحد صنعتی در شهر صنعتی رشت انجام شد گزارش داد: در پرداخت تسهیلات با هدف رفع مشکلات و موانع حوزه تولید و تجارت در سطح کشور رتبه نخست را داریم.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف شعار سال، برای رسیدگی به مشکلات بخش تولید به صورت میدانی و عملیاتی، در داخل واحدهای صنعتی حضور یافته ایم و هر واحدی که دچار مشکلی هست کافیست به دبیرخانه کارگروه در سازمان صمت اطلاع دهد تا برای حل و فصل مشکل آن اقدام شود.
دکتر دلق پوش، بعنوان دبیر کارگروه از رسیدگی به مشکلات شرکتهای؛ بهوزان، صنایع ورق ایران، ایران رادیاتور و کیسه بافی پینک در این جلسه کارگروه سخن گفت و عنوان کرد: مشکلات و ابهامات مالیاتی، زیست محیطی و معوقات بانکی برای استمهال در راستای تعامل با بخش تولید این واحد ها پس از بررسی، با حضور مدیران مرتبط عضو کارگروه ، حل و فصل شد.

گفتنی است صبح امروز استاندار و برخی از اعضای کارگروه از چند واحد در شهرصنعتی رشت بازدید کردند و در ادامه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در یکی از واحدهای صنعتی تشکیل شد.