دبیرافتخاری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان گیلان در نشست خبری افتتاحیه این‌ جشنواره دوازدهمین که باحضور مدیرکل تبلیغات اسلامی  گیلان و دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی این استان در منزل شهید مدافع حرم، حامد کوچک زاده برگزار شد اظهار داشت: شهید کوچک ‌زاده فردی بود که بسیاری او را با دغدغه‌های فرهنگی‌اش می‌شناختند.

محمد جواد جعفری گفت: افتتاحیه این دوره از جشنواره فیلم عمار با اکران مستند «زنان جبهه شمالی» همراه است که روایتی از زنان پشت جبهه در حوالی رودسر گیلان که برای رزمندگان در جبهه شال و کلاه می‌بافتند و مربا می‌پختند، به کارگردانی محمد مجیدپور و تهیه کنندگی امیر صالحی در مدرسه هنر اندیشه و ماه جشنواره عمار تولید شده و موفق به دریافت لوح افتخار دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شد ، که در ابتدای آیین افتتاحیه دوازدهم در سالن اکران می شود.

همسر شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده نیز با اشاره به مشارکت این شهید والامقام در مسیر اکران آثار جشنواره عمار در ادوار مختلف خاطرنشان کرد: شهید کوچک.زاده معتقد بود که جشنواره عمار می‌تواند حرف انقلاب را به گوش مردم برساند.

وی با اشاره به گسترش نقش فضای مجازی در زندگی جوانان خاطرنشان کرد: اکران فیلم‌های جشنواره عمار راهکاری اثرگذار برای آشنایی نسل جوان با مفاهیم انقلاب با بهره‌گیری از زبان هنر است.

همسر شهید حامد کوچک‌زاده گفت: افتتاحیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان روز جمعه یکم بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ عصر در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

همزمان با افتتاحیه دوازدهمین دوره عمار چرخه ی اکران مردمی توسط اکران کنندگان در شهرهای استان بصورت خودجوش و مردمی آغاز می شود.

انتهای پیام/