بیانیه داماش در واکنش به رفتار حاشیه ساز دو بازیکن این تیم · ختم کلام | ختم کلام
تبلیغات

بیانیه داماش در واکنش به رفتار حاشیه ساز دو بازیکن این تیم

بیانیه داماش در واکنش به رفتار حاشیه ساز دو بازیکن این تیم

پس از اقدام اخیر دو بازیکن داماش جهت مخدوش کردن بخشی از اسپانسر روی پیراهن تیم، کادر مدیریتی و کمیته انضباطی باشگاه داماش تشکیل جلسه داد.

پیش بینی کن و هرروز 1 میلیون برنده شو! (نصب رایگان)

در بیانیه باشگاه داماش آمده است:

“پس از اقدام اخیر دو بازیکن داماش جهت مخدوش کردن بخشی از اسپانسر روی پیراهن تیم، کادر مدیریتی و کمیته انضباطی باشگاه داماش در روز تعطیل مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ یک جلسه فوق‌العاده در دفتر باشگاه با حضور دو بازیکن مدنظر برگزار کرد و تذکرات لازم داده شد.

با وجود اینکه هیچ‌گونه توهینی به مردم انزلی و باشگاه ملوان نشده بود، اما این اقدام غیرحرفه‌ای به هیچ‌وجه مورد تایید باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان نبوده و مطالب منتشر شده در فضای مجازی با هدف شانتاژ رسانه‌ای بوده است که متاسفانه برخی از متولیان با موج‌سواری از این کُری های فوتبالی رشت و انزلی، دنبال کسب محبوبیت در کارزارهای سیاسی هستند که مقتضی است از بیان اینگونه اظهارات تفرقه افکنانه پرهیز نمایند.

همچنین در این خصوص اسپانسر مالی باشگاه هیچ گونه نقشی در این اتفاقات نداشته است و هدفش حمایت از فوتبال استان گیلان بوده است.

لازم به ذکر است، حق طرح شکایت از توهین‌های مسبوق به سابقه گردانندگان برخی صفحات اینستاگرامی شهر همسایه برای باشگاه داماش و بازیکنان با شرافت این تیم محفوظ خواهد بود”.

گفتنی است، داماش گیلان هم اکنون در لیگ دسته سوم حضور دارد.

احمد دنیامالی نماینده انزلی در مجلس نیز پیشتر این اقدام بازیکنان داماش را محکوم کرده بود.