ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بود|سردار هم‌زمان پنج جبهه را فرماندهی کرد · ختم کلام | ختم کلام
تبلیغات

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه در رشت؛

ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بود|سردار هم‌زمان پنج جبهه را فرماندهی کرد

ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بود|سردار هم‌زمان پنج جبهه را فرماندهی کرد

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی مهم‌ترین شئون عاقبت‌بخیری را اتصال به ولایت فقیه می‌دانستند، گفت: امروز کسانی که از این شاخص فاصله گرفته‌اند دچار خسران شده‌اند.

به گزارش  ختم کلام، به نقل از فارس، احد کریمخانی پیش از ظهر امروز در دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در صحن مطهر گلزار شهدای رشت با بیان اینکه این روزها در سراسر عالم صحنه عشق و ارادت به شهید سلیمانی است، اظهار کرد: نام سردار عزیز ما در عالم ماندگار شد و اوج احساس مردم در این روزهای منتهی به شهادت مملو از جمعیت و عاشقانی است که به عشق شهید در مراسمات و خصوصاََ در مزار شهید حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در اولین سالگرد شهادت سردار در آمریکا قریب به ۵۷۰ مراسم یادبود سرادر سلیمانی برگزار شد، گفت: در اروپا قریب به ۶ هزار بنر در میادین ایتالیا نصب شد، هر جای دنیا امروز صحنه عشق و ارادت به شهید سلیمانی است.

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص اینکه باید به شهید سلیمانی مانند یک مکتب نگریست، افزود: سرتاسر زندگی شهید سلیمانی، الگویی برای ما و نسل آینده است که عمل به آن‌ها منجر به همان عاقبت به خیری که برای شهید شد برای ما نیز می‌شود.

کریمخانی اخلاص در عمل را سرآمد تمام مکتب‌های رفتاری شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: شهید می‌فرمود اگر می‌خواهید خداوند شما را عزیز کند باید روی نفس خود پا بگذارید.

وی با اشاره به توضیح راه‌های مبارزه با نفس توسط سردار سلیمانی در آخرین جلسه با نیروهای خود گفت: مقام سردار شهید سلیمانی، مقام شفاعت است، همانطور که وقتی به رهبر انقلاب گفتند شفاعت ما را بکنید رو به سردار کردند و گفتند این آقا هم از کسانی است که روزی شفاعت می‌کنند.

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی آن چنان شهیدانه زیست که کاملاََ آماده رفتن بود، افزود: لحظات آخر زندگی شهید سلیمانی، لحظات راز و نیاز بود، ایشان دوماه پیش از شهادت خود نوشته بودند که خداوندا من را به دست شقی‌ترین انسان‌ها و دشمنان به شهادت برسان.

کریمخانی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی عاشق ولایت بود، بیان کرد: رهبر انقلاب چیزی که درباره شهید سلیمانی نفرمودند، تأکید بر ولایت فقیه بود چرا که مستقیماً به جایگاه خود ایشان برمی‌گشت و ایشان حرفی در این باره نزدند اما فرمودند که سراسر زندگی سردار الگویی برای ما است.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری شهید سلیمانی شاخص سردار بود و مهم‌ترین شئون عاقبت‌بخیری را اتصال به ولایت فقیه می‌دانستند، افزود: امروز کسانی که از این شاخص فاصله گرفته‌اند دچار خسران شده‌اند.

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی به شدت اهل مراقبت بود، گفت: شهید سلیمانی، داعش را بزرگ‌ترین جنایت علیه بشریت می‌دانستند و مبارزه با این دشمنان نشان از شجاعت بی‌بدیل سردار سلیمانی دارد.

کریمخانی تحولات منطقه را مدیون توسعه کمی و کیفی مقاومت توسط سردار سلیمانی در منطقه دانست و بیان کرد: سردار سلیمانی هم‌زمان پنج جبهه را فرماندهی می‌کرد و امروز خیال باطل آمریکا که با شهادت سردار می‌توانند بر منطقه چیره شوند نابود شده است و راه سردار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جواب فردی که برای او آرزوی شهادت کرده گفته بود که اثری که امروز خون من در منطقه دارد ممکن است در آینده نداشته باشد، افزود: اگر ما مکتب شهید سلیمانی را به خوبی تبیین کرده و به شاخص‌هایش عمل کنیم این وصیت را عملی کرده و راه و مکتب حاج قاسم را ادامه داده‌ایم.