شهردار رشت با بیان اینکه شهرداری جهت جذب ردیفهای اعتباری جدید برای پروژه زباله‌ سوز اهتمام ویژه‌ای دارد، گفت: برای تحقق این هدف در نظر داریم با گسترش رایزنی ها از ظرفیت سایر دستگاهها نظیر سازمان همیاری شهرداریهای کشور استفاده کنیم.

 

 ختم کلام؛

شهردار رشت در جلسه ای که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر رشت ، معاونین و مدیران شهرداری همچنین سرمایه‌ گذار پروژه زباله‌سوز برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری علاوه بر اجرایی شدن پروژه زباله‌ سوز، پیگیر عملیاتی شدن مابقی فضاهای ساختمانی این پروژه هم می باشد تا از این مدخل بتواند برای آن ردیفهای اعتباری جدیدی جذب نماید.

 سید امیرحسین علوی با بیان اینکه تاکنون پیگیریهای زیادی در سطوح ملی برای جذب اعتبارات پروژه‌های پسماند توسط دستگاههای زیر مجموعه شهرداری انجام شده است، تصریح کرد: از آنجا که منابع و اعتبارات این پروژه‌ها ملی است، طبیعتا روند تخصیص آن طولانی شده است اما شهرداری برای جبران این عقب ماندگیها در تلاش است.

 وی تصریح کرد: شهرداری قصد دارد برای پروژه‌ زباله‌سوز ضمن گسترش دایره رایزنی های خود از ظرفیت سایر دستگاهها نظیر سازمان همیاری شهرداریهای کشور هم استفاده نماید. زیرا تنها در این صورت است که سرعت اجرای پروژه زباله‌ سوز اعم از پوشش سقف و جداره و امثالهم افزایش پیدا می‌کند.

 این مسئول پیشرفت فیزیکی سوله‌ها و ابنیه پروژه زباله‌ سوز را ۶۸ درصد اعلام کرد و ابراز داشت: شورای اسلامی شهر رشت، بر روی اجرای هر چه سریعتر پروژه زباله سوز و سایر پروژه‌های پسماند تاکید دارد و شهرداری هم این امر را به جد پیگیری می‌کند.