در این مراسم طالبی سرپرست شهرداری لنگرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت گفت: خدا را شاکرم که این توفیق به من و اعضای شورای شهر لنگرود داده شد تا این هفته را غنیمت شمرده و گوشه ای از عملکرد دولت را بیان نماییم.

طالبی گفت: افتتاح ۱۱ پروژه شهرداری لنگرود حاصل تلاش مجموعه شهرداری، اعضای شورای اشهر، پرسنل زحمتکش شهرداری و همچنین حمایت فرمانداری و نماینده محترم لنگرود می باشد.
سرپرست شهرداری لنگرود افزود: افتتاح فاز اول کارخانه کمپوست لنگرود با اعتبار ۵ میلیارد تومان از منابع ملی از مهمترین اقدامات شهرداری لنگرود می باشد که امروز به بهره برداری می رسد. برای تکمیل این پروژه ۲۵ میلیارد تومان نیاز بوده که امیدواریم با تأمین بودجه و با بهره برداری کامل از این پروژه بحث دفن و پسماند زباله به طور کامل در شهرستان رفع شود.
وی در ادامه دیوار حائل رودخانه جنب خیابان شهید قبادی _ پیاده راه و فرش پالت خیابان چمران_ پیاده راه کوچه ولایت دوم خیابان شهید حق بین_ بتن ریزی کوچه های پاسداران ، سجاد، صابرین، فردوس ۱۲ کوچه نصیر ۲۳ و ولایت دوم خیابان شهید حق بین بخشی از عملکرد مجموعه شهرداری برشمرد.
طالبی سرپرست شهرداری لنگرود روکش آسفالت در خیابان سلمان فارسی انزلی محله ؛ خیابان شهید چمران ، کوچه سپهر؛ کوچه حق بین؛ کوچه مهر ۸ و ۱۶ در خیابان آزموده_ کوچه کوچه مقداد ۲۲ کاسگر محله_ کوچه های صدر ۷، ۹،۱۱،۱۳،۱۵ در چالکیاسر را بخشی از نهضت اسفالت برشمرد.
سرپرست شهرداری لنگرود لوله گذاری جنب دانشگاه پیام نور جهت هدایت آبهای سطحی_ لوله گذاری کوچه شهید رجبی _ کوچه شهید حق بین _ کوچه صدر ۸ و جمهوری ۳۶ را بخش دیگری از پروژه های عمرانی شهرداری لنگرود عنوان نمود.
وی در پایان خطاب به معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استانداری گیلان گفت: از شما میخواهیم تا با تامین اعتبارات ما را حمایت کنید تا بتوانیم پروژه های نیمه کاره را تکمیل نموده و جوابگوی خواسته های بحق مردم فهیم و شریف لنگرود باشیم.
قاسم نژاد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی معاون استانداری گیلان ضمن تبریک هفته دولت بر همه دولتمردان گفت: امروزه کرونا همه زندگی ما را تحت شعاع قرار داده است؛ هفته دولت و و دهه فجر ایامی بود تا با حضور مردم پروژه های دولت را به بهره‌برداری برسانیم اما به ناچار مجبوریم در این ایام کنار افراد اندکی خدمات دولت را به مرحله افتتاح برسانیم.
قاسم نژاد افزود: ویژگی بارز شهیدان رجایی و باهنر پاکدستی، صداقت و مردم داری بوده و تا به امروز هر دولتی بخواهد موفق شود این بزرگان را الگو قرار می دهد.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گیلان ضمن بیان این جمله که “بحث زباله یکی از مشکلات اساسی استان گیلان است و هر کسی در استان در هر موقعیت و مقامی باشد باید یکی از دغدغه هایش رفع مشکل زباله باشد” افزود: از تمام کسانی که از ابتدای احداث کارخانه کمپوست تا به امروز گام برداشته اند قدردانی می کنم.
وی خطاب به اعضای شورای شهر لنگرود گفت: احداث کارخانه کمپوست اقدام ارزشمندی بوده که بر دوش شهرداری لنگرود نهاده شده است. اگر ۵۰ درصد از اعتبارات شهرداری در راستای تکمیل پروژه کارخانه کمپوست قرار گیرد کار بسیار بزرگی صورت پذیرفته؛ نتیجه برخی از اقدامات در آینده مشخص میشود. افتتاح کارخانه کمپوست، در آینده سلامت شهرستان تاثیر بسزایی خواهد داشت./ غدیر خبر