ختم کلام_ سرپرست جدید شهرداری لنگرود در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ایام محرم الحرام و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: مهندس علی شفیعی در چند ماه گذشته در سمت سرپرستی شهرداری اقدام های زیادی کردند تلاش شد که کارها به خوبی انجام شود که شایسته تقدیر است.

مصطفی طالبی با بیان اینکه شهرداری ها نهادهایی غیردولتی با مسوولیت های بسیار گسترده است، گفت: همه کارکنان شهرداری همواره تلاش می کنند تا بتوانند در حد توانایی های موجود برای همه مردم خدمت رسانی کنند.

رییس شورای شهر لنگرود نیز با بیان اینکه مهندس علی شفیعی در دوران سرپرستی با تخصص خود کارهای خوبی را انجام داد، اظهار کرد: از شورای شهر دور پنجم به ریاست مهندس غلامرضا منصفی که در چهار سال گذشته کارهای بزرگی را در سطح شهر برای مردم انجام دادند تشکر و خسته نباشید می گویم.
حجت الاسلام والمسلمین محسن فداکار با بیان اینکه ان شالله از تجربیات سه عضو قبلی شورا که در دوره اخیر حضور دارند نیز باید استفاده کنیم، گفت: کارهایی از دوره قبل آغاز شده که جزو کارهای مهم شهری است و با حضور سه عضو قدیم شورا و چهار عضو جدید این دوره همه با هم برای پیشبرد کارهای شهری تلاش می کنیم.