ختم کلام/  رحمان کاشفی رییس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان رشت انقلابی بودن و ظلم ستیزی را از ویژگی های شاخص آیت الله رییسی عنوان کرد و اظهار داشت: انتقادها و مقابله با آیت الله رییسی حاکی از آن است که برخی احتمال می دهند در صورت موفقیت ایشان در انتخابات باید پاسخگوی نارسایی ها باشند .
وی فقیر شدن سفره مردم در چند سال اخیر را مورد انتقاد قرار داد و گفت: امروز با توجه به درآمد جامعه بسیاری از جوانان ما جرات ازدواج ندارند

وی با اشاره به برنامه ریزی برای حضور موثر در انتخابات افزود: همایش بزرگ حامیان رئیسی در ۲۴ خرداد برگزار می شود.
وی با تاکید بر اینکه انتخابات در شهر رشت توسط نیروهای انقلابی به صورت ساختارمند دنبال می شود اظهار داشت: چارت تشکیلاتی برای این ساختار تعریف شده است .
مسئول مجمع یاران انقلاب شهرستان رشت با اظهار امیدواری از حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: مهم ترین برنامه های ستاد و فعالیتهای ما بر این امر معطوف شده است.

وی تاکید کرد: در سطح شهرستان رشت تاکنون ۶۰ ستاد بر ای آیت الله رییسی شکل گرفته است و تا روز یکشنبه این رقم به ۲۰۰ستاد افزایش می یابد .
رییس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان رشت ویژگی فعالان ستاد رییسی را عدم سهم خواهی بعد از انتخابات عنوان کرد و افزود: ما مطالبه گری تخصصی در محلات را از یک سال پیش آغاز کردیم در هر محله ای مشکلی خاص تعرفه می شود قطعا مردم وقتی ببینند خدمت به آنها ارائه می شود دلگرم می شوند.

کاشفی با اشاره به انتخابات شورای شهر رشت گفت: ما یک سازمان رای را تعریف کردیم و فهرست اجرایی تهیه کردیم و برنامه منظمی را تعریف کردیم.
مسئول مجمع یاران انقلاب شهرستان رشت با تعریفی اجمالی از سیاستهای مجمع اظهارداشت: ما ۱۲۳محله را پوشش دادیم و جوان‌گرایی در انتخابات شورا را مدنظر قرار دادیم چرا که ما جوانان نخبه و تحصیلکرده فراوانی در شهر داریم.
وی تاکید کرد: ۷ نفر از لیست ۱۱نفره مجمع یاران انقلاب شهرستان رشت جوانان تحصیلکرده و ناشناخته هستند و تلاش مجمع بر شناساندن آنها به جامعه معطوف است تا به امید خدا بتوانیم در بدنه مدیریتی شهر از جوانان به درستی بهره بگیریم

اسامی ۱۱ کاندیدای مورد حمایت مجمع یاران انقلاب شهرستان به شرح زیر می‌باشند:
مجتبی میره جینی
محمدحسین واثق کارگرنیا
سید حسین رضویان
اسماعیل ابراهیمی
حجت جذب
ابوالفضل پور مجیب
هادی رمضانی
زهرا نامور عربانی
محمد وفایی اجی بیشه
سلمان عسکری جیرهنده
مهدی نوری هریس