حضور عضو شورای شهر مسلط به زبان خارجی در رشت یک باید است · ختم کلام | ختم کلام
تبلیغات

حضور عضو شورای شهر مسلط به زبان خارجی در رشت یک باید است

حضور عضو شورای شهر مسلط به زبان خارجی در رشت یک باید است

ختم کلام/ امروزه اهمیت موضوع فراگیری و استفاده از زبان خارجی برای ما امری بدیهی است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. لزوم بهره برداری از زبان برای ایجاد تعامل های خارجی یک باید است و چهره های سیاسی و اجتماعی باید زبان را بلد باشند. برای اهمیت حضور افراد در پارلمان شهری باید گفت […]

ختم کلام/ امروزه اهمیت موضوع فراگیری و استفاده از زبان خارجی برای ما امری بدیهی است و نیاز به توضیح خاصی ندارد.

لزوم بهره برداری از زبان برای ایجاد تعامل های خارجی یک باید است و چهره های سیاسی و اجتماعی باید زبان را بلد باشند.

برای اهمیت حضور افراد در پارلمان شهری باید گفت :حضور در مجامع بین‌المللی، از ملزومات زندگی مدرن و از دلایل اصلی توسعه و رشد است.

حال برای شهر رشت پس از گذشت پنج دوره شورای شهر رشت لزوم حضور فردی مسلط به زبان خارجی و مسائل بین المللی حس به صورت ویژه حس می شود.

رشت شهری است با موقعیت جغرافیایی ویژه،شهری که می تواند از ظرفیت روابط با کشورها و شهرهای حاشیه دریای کاسپین سودهای مختلفی را در جهت رشد،اقتصادی و گردشگری ببرد.

سالها از ثبت رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو می گذرد اما رشت و شهروندانش بهره کافی از این عنوان بین المللی نبرده اند
ما در تمامی سطوح مدیریت شهری و پارلمان محلی یا همان شورای شهر با مشکل آموزش و استفاده از زبان خارجی مواجه هستیم و این مهم را می توان یکی از علل  اصلی مشکلات ما برای معرفی رشت، برای ایجاد روابط بین المللی و بهره وری و سود آوری دانست.

در دوره های مختلف اکثریت پارلمان شهری رشت تسلطی بر زبان خارجی و مباحث حقوقی بین المللی نداشته اند و در بسیاری از جلسات و بازدیدها و دیدار مسئولین خارجی متکی و وابسته به مترجم بوده و هست و این برای رشت یک آسیب بوده و هست.

باتوجه به اینکه شاید تا الان بسیاری از موقعیت های جذب توریست سرمایه و تعامل مناسب را از دست داده ایم حضور نخبه گان،جوانان افراد مسلط به زبان خارجی در شورای شهر رشت یک باید و الزام است و در انتخابات باید مورد توجه رای دهندگان باشد.