به گزارش ختم کلام به نقل از خبرگزاری مهر ؛ مهدی پارسا در گفتگویی ، با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات چند رسانه‌ای روایت قدس در گیلان، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی رسانه‌های استان و حتی سایر استان‌ها از این جشنواره صورت گرفته بود تا جایی که در بخش کتابخوانی بیش از ۱۲۰۰ نفر شرکت کننده از نقاط مختلف کشور داشتیم

وی به بخش مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب صهیونیسم و مسئله جهانی نیز اشاره و اضافه کرد: در بخش مسابقه کتابخوانی خانم مرضیه زارع از رشت نفر اول، فاطمه علیپور از لنگرود نفر دوم و محمد علی دوست از بندر انزلی نفر سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزیدگان مسابقه نقاشی در منزل با موضوع فلسطین و قدس شریف در استان، گفت: در این بخش درسا جعفری خوزستان، امیرمحمد اکبری از فارس و امید حنیفی نژاد فومن به ترتیب نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

 

پارسا با اشاره به استقبال بی نظیر در بخش‌های مختلف بویژه مسابقه پیامکی با موضوع فلسطین و قدس شریف، گفت: جلال هموران از سیستان و بلوچستان، خانم کوثر قاضی از رضوانشهر و شاهین محمدیان از رودسر برترین‌های بخش مسابقه پیامکی معرفی شدند.

 

وی با اشاره به برترین‌های مسابقه تیتر برتر با موضوع قدس شریف (شامل انتخاب تیتر در رسانه‌های مکتوب و مجازی)، اضافه کرد: خانم معصومه ایرجی از رسانه سوما با اثر «فلسطین سرزمینی از کرانه تا بی کران» رتبه اول، خانم مهدیه رزاقی لنگرودی از پایگاه تحلیلی خبری ختم کلام با اثر «الف لام قدس؛ مظلومی قدر در قدمگاه زمان» رتبه دوم و بهرام قربانپور رشته رودی از پایگاه خبری گیلنا با اثر «فتح قدس بهای مردِ میدان» رتبه سوم را کسب کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با قدردانی از مشارکت رسانه‌ها و خبرنگاران در رویداد رسانه‌ای روایت قدس، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه استان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جمعیت دفاع از ملت فلسطین و سازمان بسیج هنرمندان گیلان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس «جشنواره چندرسانه‌ای روایت قدس» را برگزار نمود.

به گفته پارسا، در بخش ویدئو های ۱۵ ثانیه‌ای با موضوع مرگ بر اسرائیل، طاها خدایی، محمدامین بی جارچیان و ماه تیسا اکبری از آستانه اشرفیه رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.