عملکرد ضعیف بهروزی فر، مرحبا و کوچکی نژاد صدای همه را درآورد/ انتقاد شدید رئیس شورای ائتلاف از عملکرد شورای نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان · ختم کلام | ختم کلام
تبلیغات

عملکرد ضعیف بهروزی فر، مرحبا و کوچکی نژاد صدای همه را درآورد/ انتقاد شدید رئیس شورای ائتلاف از عملکرد شورای نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان

عملکرد ضعیف بهروزی فر، مرحبا و کوچکی نژاد صدای همه را درآورد/ انتقاد شدید رئیس شورای ائتلاف از عملکرد شورای نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان

رئیس شورای ائتلاف گیلان گفت: کسانی رد صلاحیت شده اند که نباید می شدند و کسانی تایید شده اند که نباید تایید می شدند.

به گزارش ختم کلام، سردار نظرعلی علیزاده، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در پستی اینستاگرامی از عملکرد شورای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر در گیلان و حواشی پیش آمده انتقاد کرد؛ در این یادداشت آمده است:

باسلام و تبریک عید سعید فطر خدمت برادران عزیز هیئت نظارت استان گیلان

شما اعضای هیئت نظارت شوراهای استان در کوره آزمایش سخت قرار دارید. نقش اساسی هیئت نظارت در تایید یا رد صلاحیت کاندیداهای شورای شهرها و روستاها نیاز به استدلال ندارد؛ همین مقدار اگر بدانیم از یک طرف اعضای شورا امانت‌دار مردم می باشند و شورا ثمره خون صدها هزار شهید گلگون کفن است و از طرف دیگر حق الناس فردی و جمعی می باشد کفایت می کند که با حساسیت و دقت هر چه بیشتر در تایید یا رد صلاحیت افراد توجه گردد.

این روزها اخباری شنیده می شود که خوشایند نیست بلکه نگران کننده است. کسانی رد صلاحیت شده اند که نباید می شدند و کسانی تایید شده اند که نباید تایید می شدند. (البته شاید تعداد زیادی نباشند)

از باب امر به معروف و نهی از منکر خدمت هیئت نظارت استان عرض می کنم روز حساب هیچ یک از عوامل امروز که دخیل در تایید یا رد صلاحیت افراد هستند با شما نخواهند بود.

در پیشگاه خداوند متعال و پیامبر(ص) و ائمه(ع) و شهدای گرانقدرمان، شما پاسخگو می باشید پس به گونه ای رفتار کنید که بتوانید هم امروز به مردم و هم فردا در دادگاه الهی جواب قانع کننده ای داشته باشید امید وارم از این آزمایش الهی سرافراز و سربلند بیرون بیایید، ان‌شاءالله.

سرباز کوچک ولایت
نظرعلی علیزاده