به گزارش ختم کلام، رییس سازمان بسیج رسانه گیلان مساله قدس را دغدغه نخست ملت‌های مسلمان خواند و با بیان اینکه امت رسول‌الله(ص) تا بازپس‌گیری آن ساکت نخواهند نشست، اظهار کرد: مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف محور مسائل جهان اسلام است و دنیای اسلام همیشه در کنار ملت مسلمان‌ و مقاوم فلسطین خواهند ماند.

سرهنگ مهدی پارسا با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تحت تأثیر قرار گرفتن راه‌پیمایی روز قدس همچون سال گذشته، گفت: در دوران همه گیری کرونا مطالبه عمومی جهان اسلام برای آزادی قدس شریف در بستری مجازی دنبال می‌شود.

وی از برگزاری  “جشنواره چندرسانه‌ای روایت قدس” به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس از سوی سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد و با بیان اینکه این جشنواره در هشت بخش اجرا می شود، افزود: مسابقه پیامکی با موضوع فلسطین و قدس شریف، مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب صهیونیسم و مسئله جهانی، مسابقه نقاشی در منزل با موضوع فلسطین و قدس شریف و ارسال آن به شماره مجازی ۰۹۳۶۵۵۸۱۰۹۳ از جمله بخش هاست.

این مسئول همچنین با اشاره به بخش تیتر برتر شامل انتخاب تیتر در رسانه‌های مکتوب و مجازی و ارسال لینک آن به ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲، خاطر نشان کرد: تولید و تهیه خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و عکس‌های خبری به موضوع فلسطین و نهضت مقاومت و انتشار آن‌ها در رسانه‌های مکتوب و مجازی، مسابقه تولید کلیپ و ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای با موضوع مرگ بر اسرائیل و ارسال آن به شماره مجازی یاد شده؟ نشست مجازی با موضوع فلسطین با سخنرانی دکتر حسین رویوران ،معاون سیاسی جمعیت دفاع از مردم فلسطین از محورهای این جشنواره چند رسانه‌ای هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ضمن قدردانی از همکاری جمعیت دفاع از فلسطین، جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی، بسیج جامعه هنرمندان و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری رشت در این جشنواره اعلام کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس مجازی ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ ارتباط برقرار کنند.