برگزاری کلاس های آموزشی دوره ای رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری · ختم کلام | ختم کلام
تبلیغات

برگزاری کلاس های آموزشی دوره ای رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری

برگزاری کلاس های آموزشی دوره ای رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری

کلاس های آموزشی دوره ای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری با هدف ارتقا فرهنگ شهروندی، از سوی این سازمان و با مشارکت دادگستری استان گیلان برگزار شد.

ختم کلام: رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در این هنایش که با حضور رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری، در سالن همایش های سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری برگزار شد ضمن تاکید بر تداوم بر پایی این کلاس ها در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی و خصوصا ترافیکی اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در حوزه حمل و نقل درون شهری، برپایی کلاس های جامع آموزشی برای رانندگان از الویت های کاری این سازمان است.

 محمد محبتی گفت: برپایی دوره های آموزشی با محوریت موضوعاتی همچون رفتارشناسی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مباحث کمیته انضباطی، روانشناسی، مهارت های پیشگیری از کنترل خشم و استرس و اخلاق اجتماعی به ارتقا کیفیت زندگی شهری و شهروندان کمک بسزایی خواهد کرد.

وی افزود: با توجه و الزام به رعایت مصوبات ستاد کرونای کشور در خصوص پذیرش مسافر و گردشگر در شهرهای گردشگرپذیر در آستانه سال نو، یکی از اهداف راهبردی برگزاری کلاس های یاد شده، افزایش آمادگی رانندگان برای استقبال از حضور مسافران و گردشگران احتمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورات ابلاغی این ستاد، در شهر رشت است.

این مسئول با توجه به اهمیت مقابله با کرونا، خود داری از سفرهای غیر ضروری را از هموطنان خواستار شد.