پاسخ ستاد کل نیروهای مسلح به سوالاتی درباره پرونده فساد عیسی شریفی · ختم کلام | ختم کلام
تبلیغات

حواشی پرونده قائم مقام محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران؛

پاسخ ستاد کل نیروهای مسلح به سوالاتی درباره پرونده فساد عیسی شریفی

پاسخ ستاد کل نیروهای مسلح به سوالاتی درباره پرونده فساد عیسی شریفی

محمدجواد حق‌شناس در نامه‌ای به سردار سرلشکر محمد باقری، فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، سوالاتی درباره پرونده عیسی شریفی مطرح کرد و با توجه به قطعی شدن «محکومیت مربوط به آقای عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران در سال‌های ۸۶ تا ۹۶ جناب آقای محمدباقر قالیباف شهردار وقت تهران» خواستار پاسخ به این سوالات شد.

به گزارش ختم کلام و به نقل از اعتمادآنلاین، پرونده عیسی شریفی قائم مقام محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران پس از اعلام صدور حکم هم همچنان با ابهاماتی روبه‌رو است. ابهاماتی که در مدت اخیر و پس از خبرهایی درباره اعلام حکم ۲۰ سال زندان برای شریفی همچنان ادامه دارد. یکی از نهادهایی که به شدت پیگیر این پرونده بوده شورای شهر تهران و به طور خاص محمدجواد حق‌شناس یکی از اعضای این شورا است.

به گزارش اعتمادآنلاین، در تازه‌ترین اتفاق روز ۶ بهمن ۱۳۹۹ حق‌شناس در نامه‌ای به سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سوالاتی درباره پرونده عیسی شریفی مطرح کرد و با توجه به قطعی شدن «محکومیت مربوط به آقای عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران در سال‌های ۸۶ تا ۹۶ جناب آقای محمدباقر قالیباف شهردار وقت تهران» خواستار پاسخ به این سوالات شد.