شهردار لنگرود به منظور اختصاص زمین تختی لنگرود به بانوان ورزشکار لنگرودی اعلام آمادگی کرد · ختم کلام | ختم کلام
تبلیغات

شهردار لنگرود به منظور اختصاص زمین تختی لنگرود به بانوان ورزشکار لنگرودی اعلام آمادگی کرد

شهردار لنگرود به منظور اختصاص زمین تختی لنگرود به بانوان ورزشکار لنگرودی اعلام آمادگی کرد

شهردار لنگرود در جلسه نشست مشاورین امور بانوان و خانواده شهرستان لنگرود که به میزبانی شهرداری لنگرود و به ریاست مهندس حیدری”فرماندار شهرستان” و با حضور مهندس سید مهدی رجایی “شهردار لنگرود” ، مهندس غلامرضا منصفی “رئیس” و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود ، مهندس لاهوتی “شهردار چاف و چمخاله” و مشاور امور بانوان فرماندار در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد حمایت خود را از بانوان ورزشکار اعلام نمود.

 ختم کلام: شهردار لنگرود در جلسه نشست مشاورین امور بانوان و خانواده شهرستان لنگرود که به میزبانی شهرداری لنگرود و به ریاست مهندس حیدری”فرماندار شهرستان” و با حضور مهندس سید مهدی رجایی “شهردار لنگرود” ، مهندس غلامرضا منصفی “رئیس” و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود ، مهندس لاهوتی “شهردار چاف و چمخاله” و مشاور امور بانوان فرماندار در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد حمایت خود را از بانوان ورزشکار اعلام نمود.

دراین جلسه


سید مهدی رجایی اظهار داشت: شهرداری لنگرود آمادگی دارد با هماهنگی دستگاههای ذیربط در راستای ایفای حقوق بانوان قدم بردارد.
وی در این راستا پیشنهادی نیز به مشاورین امور بانوان و خانواده شهرستان داد و افزود: در این زمینه آمادگی داریم تا زمین فوتبال سابق لنگرود (زمین تختی) واقع در میدان معلم – جنب دانشگاه پیام نور را جهت استفاده بانوان ورزشکار لنگرودی تجهیز و اختصاص دهیم./ معین نیوز