ختم کلام:دکتر حسین شیخ نژاد- رییس کلینیک ویژه تخصصی دانشکده دندانپزشکی رشت در گفتگو با پایگاه خبری وبدا گیلان، ضمن تشریح عملکرد این کلینیک در ده ماهه اخیر، گفت: با شیوع بیماری کرونا، کلینیک ویژه دندانپزشکی  از اسفند ماه سال۹۸ برای آماده سازی شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی تعطیل و از ابتدای سال ۹۹ طبق دستورالعملهای وزارت بهداشت و درمان برای بخش دندانپزشکی  انجام معاینات و درمانهای اورژانس شروع  شد.

وی ادامه داد: این روند بر اساس دستورالعمل های ابلاغی  تا  نیمه خرداد ماه ۹۹ ادامه داشت که طی آن، تعداد ۵۲دندانپزشک متخصص و رزیدنت در شیفت های تعیین شده انجام وظیفه کرده  و  تعداد ۳۳۴ بیمار اورژانسی دندانپزشکی، تحت درمان قرار گرفتند.

رییس کلینیک ویژه دندانپزشکی رشت افزود:  با تغییر در دستورالعمل های اجرایی دندانپزشکی مبنی بر انجام درمان های غیر اورژانسی از نیمه خرداد تا پایان آذر ماه ۹۹ ،  تعداد ۱۶۲۷۴ بیمار در این کلینیک در دو شیفت صبح و عصر، تحت درمانهای دندانپزشکی قرار گرفتند . این در حالی است که این کلینیک با بودجه ۱۳ میلیارد و دویست میلیون ریال در حال بازسازی و نوسازی بوده و  با ۳۰درصد ظرفیت خود، در حال فعالیت بوده است.

دکتر شیخ نژاد با بیان اینکه در این شرایط و با وجود محدودیتهای مالی، این کلینیک توانسته است تا ۸۰ درصد بازسازی و نوسازی برنامه ریزی شده را انجام دهد، ابراز امیدواری کرد  در صورت تخصیص اعتبارات مربوطه، در دهه مبارک فجر بخش های جدید دندانپزشکی  افتتاح  شود.