ختم کلام؛
دومین نمایشگاه تخصصی فرصت های ساخت داخل و رونق تولید استان گیلان در راستای تداوم نهضت ساخت داخل و دسترسی به دستاوردهای مفید و سازنده در این عرصه از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان آغاز به کار کرد.

بنا به این گزارش این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های صنعتی و حذف وابستگی به محصولات خارج و تقویت توان تولید داخلی و رفع نیازهای فناورانه صنایع، فعال نمودن ظرفیتهای ساخت داخل و حمایت از توان تولید ملی برگزار شده است.

گفتنی است در این نمایشگاه که علاوه بر سازمان منطقه آزاد انزلی همراه با فعالین اقتصادی و شرکت های تولیدی این منطقه حضور دارند، ۸۰ واحد صنعتی برای نمایش توانمندی‌های ساخت داخل شامل واحد‌های قطعه سازی خودرو، برق و الکترونیک، فولاد و محصولات فلزی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، لوازم خانگی، صنایع معدنی، صنایع نساجی، صنایع شیمیایی، واحد‌های دانش بنیان و فناور، دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی، ادارات و تشکل‌های صنعتی و معدنی، صنایع هوایی و دریایی حضور دارند.

در آیین گشایش نمایشگاه معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری و مدیران کل صمت، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و مدیران روابط عمومی و امور بین الملل، جذب سرمایه‌گذاری و صنایع سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.