به گزارش ختم کلام، سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری زوج سارق که به روش کش‌روزنی از مغازه‌های طلافروشی شهر رشت سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌های طلافروشی به روش کش‌روزنی طلاجات در سطح شهر رشت توسط ۲ سارق، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: سارقان که زن و مرد بودند به عنوان مشتری وارد مغازه‌های طلافروشی شده و یکی از آن‌ها فروشنده را سرگرم و نفر دیگر اقدام به سرقت طلاجات از جلوی پیشخوان می‌کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، سارقان غیربومی این پرونده‌ها و مخفیگاه آن‌ها را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند افزود: سارقان در عملیاتی مشترک با استان مورد نظر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: سارقان ۳۳ و ۳۷ ساله در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت از طلا فروشی‌های شهر رشت به روش کش‌روزنی و فروش اموال سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ حدادی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری مالخر این پرونده ادامه دارد تصریح کرد: این زوج سارق با دستور قضائی برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی هستند.

وی بیان داشت: ارزش تقریبی اموال سرقتی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس برای پیشگیری از وقوع سرقت در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند