آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9975
دوشنبه - 8 دی 1399 - 18:19

بانوی شورای شهر رشت: دشمنان و فتنه گران در ۹ دی یکباردیگر خار و ذلیل شدند.

تنها بانوی عضو شورای شهر رشت نهم دی ماه را نماد دشمن ستیزی بصیرت و ولایتمداری مردم ایران دانست و گفت: دشمنان و فتنه گران در این روز یکباردیگر خار و ذلیل شدند.

بانوی شورای شهر رشت: دشمنان و فتنه گران در ۹ دی یکباردیگر خار و ذلیل شدند.

فاطمه شیرزاد در گفتگو با ختم کلام، با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است‌ اظهار کرد: در این حماسه مردم هوشیار ایران نشان دادند که در مقابل توطئه های دشمنان و فتنه گران همیشه بیدارند و نمی گذارند خون شهدا پایمال شود.

وی نهم دی ماه را نماد دشمن ستیزی، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران دانست و گفت: دشمنان و فتنه گران در این روز یکباردیگر خار و ذلیل شدند.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ملت ایران در نهم دی ماه با حضور آگاهانه و بصیرت یکبار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و شهدا و ولایت نشان دادند خاطر نشان کرد: سیل حضور مردم در این حماسه تماشایی بود و باعث وحشت دشمنان و فتنه گران شد.

شیرزاد افزود: حضور به موقع و هوشمندانه امت و میثاق با ولایت در حماسه ۹دی، یکبار دیگر دشمنان و فتنه گران را مایوس کرد.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و ولایتمدار شهر رشت هم یک روز جلوتر، حماسه ۸دی ماه را خلق کردند گفت: مردم این شهر ثابت کردند محکم تر از گذشته پایبند
آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، شهدا، حضرت امام خمینی ( ره) و منویات رهبری هستند و یکبار دیگر ولایتمداری خود را ثابت کردند.