آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9949
چهارشنبه - 3 دی 1399 - 20:36

در هفتمین جلسه ستاد بحران شهرداری رشت مطرح شد: لزوم اجرایی کردن وعده ها از سوی پیمانکاران / لزوم تقویت در مدیریت بحران زمستانه

در هفتمین جلسه ستاد بحران شهرداری رشت برلزوم اجرایی کردن وعده ها از سوی پیمانکاران و تقویت در امور مربوط به مدیریت بحران زمستانه تاکید شد.

در هفتمین جلسه ستاد بحران شهرداری رشت مطرح شد:  لزوم اجرایی کردن وعده ها از سوی پیمانکاران / لزوم تقویت در مدیریت بحران زمستانه

 

به گزارش ختم کلام: شهردار رشت در هفتمین جلسه ستاد بحران شهرداری، با توجه به مباحث مربوط به ماشین آلات در این ستاد اظهار کرد: باید پیش از اینها از این ماشین آلات به درستی نگهداری می شد زیرا استفاده درست از موجودی ها در ادارات و انتقال آنها به آیندگان از ضروریات است.

سید محمد احمدی گفت: امید است، بخش خصوصی و پیمانکاران، با توجه به مذاکرات انجام شده، وعده های خود را عملی کنند تا بتوان با همین امکانات جوابگوی خواسته های شهروندان بود.

وی بر لزوم تمرکز های لازم در مناطق تاکید کرد و افزود: تمام مناطق باید از ظرفیت های بسیج، نیروی انتظامی و پلیس استفاده کنند زیرا بی شک استفاده از ظرفیت های موجود در ارگان های شهر، موجب موفقیت در عملکردهای اجرایی خواهد شد.

در این‌جلسه همچنین تنها بانوی عضو شورای شهر رشت نیز از ارائه گزارشات مطلوبی از سوی شهردار و مدیران شهری خبر داد و بر لزوم تقویت در امور مدیریت بحران زمستانه تاکید کرد.

فاطمه شیرزاد گفت: علاوه بر ارائه گزارشاتی در کمیسیون های شورا، پیرامون اجاره ماشین آلات نیز مباحثی در شورا مطرح شد.

وی تلاش مجموعه مدیریت شهری شهرداری رشت برای تامین تجهیزات، با وجود مشکلات مالی در شهرداری را ستودنی خواند و همچنین بر لزوم افزایش تلاش ها در شرایط برفی تاکید و نسبت به بهره برداری بخشی از پروژه های شهری در دهه فجر اظهار امیدواری کرد.

عضو شورای شهر رشت همچنین نسبت به امورات جی پی اس، اجاره ماشین الات و تقویت نواحی، تاکید فراوانی کرد و برنامه ریزی های لازم برای خرید ماشین الات جدید را از شهردار رشت خواستار شد.

انتهای پیام/