آرشیو » اجتماعی » اقتصادی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9940
دوشنبه - 1 دی 1399 - 12:20

گام منطقه آزاد انزلی در شفاف‌سازی طرح‌های سرمایه‌گذاری

ختم کلام: به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، خبرگزاری فارس درگفتگو با سخنگوی سازمان،به بررسی آخرین اقدامات این سازمان در زمینه شفافیت در عرصه اطلاع رسانی طرح های سرمایه گذاری پرداخت. متن گزارش به شرح ذیل است: سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به راهبرد جدید اطلاع‌رسانی […]

گام منطقه آزاد انزلی در شفاف‌سازی طرح‌های سرمایه‌گذاری

ختم کلام: به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، خبرگزاری فارس درگفتگو با سخنگوی سازمان،به بررسی آخرین اقدامات این سازمان در زمینه شفافیت در عرصه اطلاع رسانی طرح های سرمایه گذاری پرداخت. متن گزارش به شرح ذیل است:

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به راهبرد جدید اطلاع‌رسانی این سازمان منطقه آزاد در معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: امکان اطلاع‌رسانی حداکثری با رعایت اصول شفافیت و عدالت در آشنایی فراگیر همه سرمایه‌گذاران با فرصت سرمایه‌گذاری در تنها منطقه آزاد و بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی شمال کشور از اهداف این طرح است.

مهدی کاظمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به راهبرد جدید اطلاع‌رسانی این سازمان منطقه آزاد در معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری با دستور مدیرعامل سازمان اظهار کرد: در معرفی فراخوان جذب سرمایه‌گذار در دو حوزه احداث سومین شهرک صنعتی منطقه و ساخت هتل پنج ستاره و مجموعه پارک آبی و شهربازی سرپوشیده، از این الگو استفاده‌شده است.

به گفته وی، در مدل جدید معرفی فراخوان جذب طرح سرمایه‌گذاری در منطقه، این مدیریت به اطلاع‌رسانی در پرتال سازمان اکتفا نکرده و با بهره‌گیری از فرصت‌ها و ابتکارات تبلیغی متفاوت، طرح‌های سرمایه‌گذاری مهم سازمان در سطحی بسیار گسترده‌تر از گذشته منتشر شوند.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به روش‌ها و الگوهای مختلف این طرح افزود: طی این مدت با استفاده از الگوهای تولید محتوا در قالب تیزر، متن، تهیه خبر، عکس، طرح و پوستر، فراخوان‌های معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه در روزنامه‌ها، سایت‌های خبری، شبکه‌های تلویزیونی استانی و ملی، تبلیغات محیطی و بیلبوردهای سطح منطقه و استان بازنشر داده‌شده و این فرایند در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به فراخور عرصه‌ها و امکانات اطلاع‌رسانی مختلف نیز تبلیغ‌شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی همچنین امکان اطلاع‌رسانی حداکثری با رعایت اصول شفافیت و عدالت در آشنایی فراگیر همه سرمایه‌گذاران با فرصت سرمایه‌گذاری در تنها منطقه آزاد و بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی شمال کشور را ازجمله مهم‌ترین اهداف مترتب بر اجرای چنین مدلی از اطلاع‌رسانی برشمرد.

کاظمیان با اشاره به اهداف و راهبردهای این طرح برای جذب سرمایه‌گذار بیان کرد: با عنایت به روند رو به رشد منطقه طی سال‌های اخیر و اقبال گسترده علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی، توجه به اطلاع‌رسانی به طیف گسترده‌تری از سرمایه‌گذاران با بهره‌گیری از بسترها و امکانات مختلف رسانه‌ای، مهم‌ترین راهبرد سازمان را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و افزایش توانمندی‌های صادراتی کشور گفت: این سازمان در این راستا اقدام به انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار به‌منظور سرمایه‌گذاری در سومین شهرک صنعتی منطقه در زیربنایی به مساحت ۵۰ هکتار کرده است.

به گفته سخنگوی سازمان منطقه آزاد، این طرح در حال طی مراحل بررسی تقاضاهای وارده بوده و در راستای جذب سرمایه‌گذار در جهت رونق کسب‌وکارهای حوزه گردشگری دو قطعه زمین به مساحت ۱۴۰۰۰ مترمربع را برای سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت هتل پنج ستاره و مرکز تجاری و همچنین احداث مجموعه پارک آبی و شهربازی مرده که جهت اطلاع بیشتر علاقه‌مندان می‌توانند به پرتال سازمان به نشانی www.anzalifz.ir مراجعه کنند.