آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9871
چهارشنبه - 26 آذر 1399 - 01:38

فرماندار رشت: تداوم محدودیت‌های کرونایی به همکاری مردم بستگی دارد

فرماندار رشت گفت: تداوم محدودیت‌های کرونایی به رفتار و همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بستگی دارد.

فرماندار رشت:     تداوم محدودیت‌های کرونایی به همکاری مردم بستگی دارد

 

ختم کلام:علی فتح‌اللهی در گفت‌وگویی اظهار کرد: شهرستان رشت در وضعیت نارنجی قرار گرفته است در این شرایط فقط مشاغل گروه ۱ و ۲ امکان فعالیت دارند، سایر گروه‌ها همچنان فعالیت‌شان ممنوع است.

فرماندار رشت افزود: با وضعیتی که ما داریم مجوزهای ترددی که پیش از این صادر شده بود همچنان قابلیت استفاده دارند، از نظر اعتباری پابرجاست مردم برای تمدید اعتبارها مراجعه نکنند.

فتح‌اللهی تصریح کرد: متقاضیان برای صدور برگه تردد جدید باید به سایت فرمانداری رشت مراجعه کنند و با ورود مشخصات خودرویی، کد رهگیری که کردند سپس باید به فرمانداری رشت مراجعه و برگه تردد خود را دریافت کنند.

وی در خصوص تداوم محدودیت‌ها بیان کرد: تداوم محدودیت‌های کرونایی به رفتار و همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بستگی دارد، تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم به حالت عادی برگردیم و هرگونه رفتار عادی انگارانه شرایط را سخت‌تر می‌کند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اجرای طرح غربالگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک اقدام بسیار مهم و اثرگذار، خاطرنشان کرد: اگر کمک کنیم این طرح با موفقیت و در اسرع وقت انجام شود، به خاتمه محدودیت‌ها نزدیکتر می‌شویم و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی می تواند به روال عادی برمی‌گردد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت اضافه کرد: آمار مبتلایان جدید و تعداد فوتی‌ها و همچنین بستری‌های بدحال همه به منزله هشداری است که باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم، اگر با جدیت به وضعیت نگاه کنیم یقینا از این وضعیت هم عبور می‌کنیم.