آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9839
یکشنبه - 23 آذر 1399 - 00:52

تاکید بانوی شورای شهر رشت بر لزوم تقویت تجهیزات زمستانی تعییت نکلیف پست های خالی شهرداری

فاطمه شیرزاد در جلسه ۱۷۵ عادی شورای اسلامی شهر رشت بر لزوم تقویت تجهیزات زمستانی و تعیین تکلیف پست های خالی در این شهرداری تاکید کرد.

تاکید بانوی شورای شهر رشت بر لزوم تقویت تجهیزات زمستانی تعییت نکلیف پست های خالی شهرداری

 

ختم کلام: در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورا، تنها بانوی عضو شورای شهر رشت با قدردانی از مردم جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و قرنطینه از اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در سطح کشور و شهر رشت تقدیر کرد.

نماینده شورای اسلامی شهر رشت در ستاد بحران شهرداری گفت :
تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی شهرداری رشت ناکافی است.
فاطمه شیرزاد درادامه افزود: ساماندهی ماشین‌آلات فرسوده وتقویت لجستیک تجهیزات زمستانی مورد تاکید است و با توجه به افزایش اخیر ردیف اعتبارات
تجهیزات زمستانی در شورا انتظار می رود، شهردار رشت نسبت به به روز کردن
ماشین آلات ، تعمیرات و نوسازی ماشین آلات خدمات شهری و نواحی مناطق
پنج گانه با مدیریت جهادی رضایت مردم را جلب نماید.

عضو ستاد بحران شورای اسلامی شهر رشت بیان داشت: متاسفانه فرسوده بودن بخشی از ماشین آلات سبک و سنگین و پرداخت مداوم هزینه های سنگین جهت تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات که صرفه اقتصادی ندارد نیاز به اقدام و تصمیم فوری دارد.

فاطمه شیرزاد با قدردانی از تلاش‌های آتش‌نشانان نیروهای خدمات شهری و عمرانی ، کارگران در بارندگی‌های اخیر گفت:جا دارداز تلاش های شبانه روزی
نیروهای خدمات شهری ، کارگران و آتش نشانان که وظیفه اصلی شان حضور در عملیات های آتش سوزی و اطفای حریق است تقدیر نمایم.
فاطمه شیرزاد تاکید کرد:‌حضور به موقع و مستمر در رفع آب‌گرفتگی ها ی سطح شهر مورد انتظار مردم است.

وی افزود: با توجه به مشخص بودن نقاط آبگیر در بارندگی های اخیر و مستندات آبگرفتگی های گذشته در شهر رشت شهرداری با همکاری آب و فاضلاب نسبت به رفع آب‌گرفتگی‌ها با اجرای لایه روبی ، لوله‌گذاری‌ها و سایر اقدامات عمرانی اقدام نماید تا شاهد آبگرفتگی های کمتری در سطح شهر و محلات باشیم.
عضو شورای شهر رشت گفت: با توجه به ارتباطلات شهردار رشت با دستگاه های دولتی مطالبات مربوط به سایر دستگاههای دولتی را پیگیری و به شورای شهر گزارش نماید.

شیرزاد با اشاره به وضعیت پست‌های خالی در مناطق و حوزه‌های مختلف شهرداری رشت، اظهار داشت: بعد از گذشت چند ماه پست های خالی درمناطق سازمان ها و سایر حوزه های شهرداری توسط شهردار رشت به‌ فوریت تعیین تکلیف شود.