آرشیو » اجتماعی » مهمترین عناوین » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9726
جمعه - 14 آذر 1399 - 00:19

تقدیر نماینده شورا در ستاد بحران شهرداری رشت از عملکرد سریع و به موقع آتش نشانان شهر رشت

نماینده شورا در ستاد بحران شهرداری رشت با بیان اینکه آتش سوزی از خودروی ۲۰۶ در پارکینگ شروع و باعث دود گرفتگی شدید شده بود، گفت: این بار هم در یک عملیات اطفا و نجات سازمان آتش نشانی خوش درخشید و آتش نشانان جان ۲۵ شهروند در مسکن مهر را نجات دادند تا ثابت کنند […]

تقدیر نماینده شورا در ستاد بحران شهرداری رشت از عملکرد سریع و به موقع آتش نشانان شهر رشت

نماینده شورا در ستاد بحران شهرداری رشت با بیان اینکه آتش سوزی از خودروی ۲۰۶ در پارکینگ شروع و باعث دود گرفتگی شدید شده بود، گفت: این بار هم در یک عملیات اطفا و نجات سازمان آتش نشانی خوش درخشید و آتش نشانان جان ۲۵ شهروند در مسکن مهر را نجات دادند تا ثابت کنند خدمتگزاران بی منت در شهر هستند.

شیرزاد با اشاره به اینکه آتش سوزی درمسکن مهر با حضور ۴۸ آتش نشان و افسر ارشد اطفای حریق مهار شد، افزود: شاهد نجات بیش از ۲۰ شهروند در این عملیات سنگین بودیم که با اعزام ۱۴ دستگاه خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان و خودروهای پشتیبان و تخلیه کامل اهالی آپارتمان مسکن مهر کوچه ۶۶ این عملیات صورت گرفت.

نماینده ‌شورا در ستاد بحران شهرداری رشت گفت: آتش نشانی یکی از مشاغل سخت است که باید بیشتر مورد حمایت قرا گیرند. آتش نشانان بدون منت به شهروندان خدمت می‌کنند.

نماینده شورا در ستاد بحران شهرداری رشت بیان داشت: از خود گذشتگی و فداکاری آتش نشانان شهر رشت برای کمک به همنوعان ستودنی است.

وی تاکید کرد: سرعت عمل، توانمند کردن نیروی انسانی کارآمد، استمرار آموزش های تخصصی و ارتقای تجهیزات انفرادی و عملیاتی، تجهیز و افزایش ایستگاه ها جهت افزایش امنیت و ایمنی بیشتر شهروندان خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت تاکید کرد: افزایش تجهیزات انفرادی و عملیاتی آتش نشانان شهر رشت ضروری است.