آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان
کد خبر : 9572
دوشنبه - 3 آذر 1399 - 00:19

ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۰ آغاز شد |  یکشنبه ۹ آذر ۹۹ ادامه دارد

به گزارش ختم کلام، داوطلبان با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. همه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها […]

ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۰ آغاز شد |  یکشنبه ۹ آذر ۹۹ ادامه دارد

به گزارش ختم کلام، داوطلبان با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

همه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند.

شرایط ثبت نام در آزمون دکتری به این شرح است که ثبت‌نام برای آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از امروز یکشنبه ۲ آذر آغاز می شود و در روز یکشنبه ۹ آذر ۹۹ پایان می‌پذیرد.

هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کد رشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.