آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9562
یکشنبه - 2 آذر 1399 - 23:42

ارائه گزارش عملکرد شورای پنجم و شهرداری لنگرود در سومین نشست خبری

در  سومین نشست خبری رئیس و اعضای شورای شهر لنگرود با خبرنگاران رئیس شورای شهر به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه شورا و شهرداری پرداخت.

ارائه گزارش عملکرد شورای پنجم و شهرداری لنگرود در سومین نشست خبری

 

به گزارش ختم کلام، رییس شورای شهر لنگرود در سومین جلسه نشست خبری رئیس و اعضای شورای این شهر با اصحاب رسانه به ارائه گزارشی از عملکرد شورای پنجم و شهرداری پرداخت.

سید غلامرضا منصفی با بیان اینکه پروژه های لایه رویی رودخانه شهر و همچنین دیواره سازی آن با شتاب دهی مطلوبی همراه بود از تصمیم ها برای لایه رویی از منتهی الیه مسیر بقعه آقا سید حسین تا انزلی محله این شهر خبر داد.

وی همچنین‌ پروژه احداث پل منطقه درویشانبر در مسیر میدان شهید املاکی به سمت تالار قصر را برای شورای شهر بسیاربا اهمیت خواند و خاطر نشان کرد: این پروژه مهم راه جدیدی به سمت کشتارگاه سابق باز خواهد کرد و نتیجه آن کاهش بار ترافیکی شهر خواهد بود.
رئیس شورای شهر لنگرود از تلاش های بی نتیجه برای برطرف کردن معضل سد معبر گفت و خواستارهمکاری بیشتر دستگاه‌های مرتبط اجرایی شهرستان با شهرداری در این زمینه شد.

منصفی با اشاره به تلاش های  فراوان شهرداری لنگرود برای ساماندهی دو پروژه  پل خشتی و پارک آزادی برای جذب گردشگر و ارتقای سطح فرهنگی شهر گفت: با این وجود، دستفروشی و بی توجهی برخی کسبه در گذاشتن اجناس در پیاده رو موجب اشغال معبر عمومی و اخلال در رفت‌وآمد عابران شده، که این امر موجب ایجاد فضایی آشفته از شهر در ذهن متبادر می کند.

وی روشنایی معابر شهری در محلات را مشکل دیگر این شهر خواندو از برطرف شدن مشکلات در این زمینه با همکاری رئیس جدید اداره برق خبر داد.

رئیس شورای شهر لنگرود با اشاره به مراحل پایانی پروژه بزرگ کارخانه کمپوست در روستای مادیان گوابر اطاقور، از این پروژه به عنوان اقدام ماندگار دوره پنجم شورای اسلامی شهر و شهرداری یاد کرد.

منصفی همچنین قرنطینه و اعمال محدودیت های رفت و آمد را از بهترین تصمیمات اخیر دولت عنوان کرد و افزود: استمرار این تمهیدات، بی شک به مهار کرونا می انجامد.

وی به اجرای طرح غربالگری شبکه بهداشت با کمک نیروی مقاومت بسیج نیز اشاره کرد و از اجرای این طرح به صورت خانه به خانه در سطح شهر لنگرود خبر داد.

در این نشست همچنین سایر اعضای شورای حاضر نیز به بیان نقطه نظرات خود برای اجرای بهتر امورات پیش روی شهرداری پرداختند.