آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9521
شنبه - 1 آذر 1399 - 23:18

تعطیلی مراکز تعویض پلاک رشت و رودبار رئیس پلیس راهور گیلان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراکز

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرهای رودبار و رشت از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل است

تعطیلی مراکز تعویض پلاک رشت و رودبار  رئیس پلیس راهور گیلان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراکز
به گزارش ختم کلام، رئیس پلیس راهور گیلان، با اشاره به آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی، اظهار کرد:  براساس دستور ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار از اول آذر ماه تا اطلاع بعدی تعطیل است.
سرهنگ امیر طالبی با توجه به نوبت‌گیری اینترنتی برای تعویض پلاک، افزود: افرادی که نوبت اینترنتی برای تعویض پلاک گرفته‌اند، پیام لغو مراجعه به مراکز تعویض پلاک رشت و رودبار، به شماره‌های همراه آنها ارسال می‌شود.
رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه مهلت وکالتنامه برخی خودروها درحال پایان یافتن است، گفت: صاحبان این خودروها نیز می‌توانند با در دست داشتن مدارک به مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار مراجعه کرده و با هماهنگی پلیس، از لغو وکالتنامه آنها تا بازگشایی دوباره مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز جلوگیری شود.
وی گفت: شروع مجدد فعالیت این مراکز منوط به تغییر شرایط کرونایی شهرستان‌های قرمز و با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.